PVDD voor mij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.
Nou ja, da's geverfd toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef DO2 het volgende:
Geen mening? Kijk je dan wel goed uit bij het oversteken, Frollo?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Frollo het volgende:
Mja, of de bus na 18:00 uur door de Burchtstraat moet blijven rijden, vraag 23. Ik heb nog even zitten twijfelen of ik me zou gaan inlezen in alle voors en tegens, maar ik heb toch maar op Geen mening geklikt.
Ik heb wat dingen door elkaar gehaald, sorry. Dit moet je als het goed is zien op kieskompas.nl:quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |