Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. De wekker van m'nquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet jij er tegenwoordig eigenlijk nog op onchristelijke tijden uit?
Idioot hoe snel je die vroege tijden ontwend raakt. Als Ivan in de eerste weken 3-4 uur sliep vond ik het al veel; nu baal ik als hij binnen 6 uur wakker wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. De wekker van m'ngaat 3 dagen in de week om 6:00. Vroeger voelde dat als uitslapen, maar nu voelt het meer als een onchristelijke tijd...
Ze moeten vaak drinken omdat hun suikerspiegel anders te laag wordt en ze dan zelf niet meer aangeven honger te hebben. Daardoor kunnen ze weer uitdrogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo vinden we het eigenlijk maar normaal dat babies kort slapen?
Maar daar heeft MeneerTim wel een punt. Als babies zich niet kunnen gedragen moeten we ze gewoon terugsturen naar het land waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo vinden we het eigenlijk maar normaal dat babies kort slapen?
Een paar collega's gingen ook (met leerlingen uiteraard). Was het leuk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:32 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar wel leerlingen, en daarom moest de wekker om kwart voor acht voor een gezellig dagje uit naar een olympiade.
Volgens mij heeft de Beijenkorf deze ook in hun assortiment en die hebben een aantal keer per jaar kortingsacties op meubelen. Moet je wel betalen met de Bij-card maar dan krijg je nog eens 10% korting meen ik. Zit je wel een tijdje aan een CC vast natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand nog een webadresje voor een Gispen 407?
Ik heb een Bijcard, maar ik heb die creditcardfunctie nooit geactiveerd. Zolang je er alleen mee betaalt in de Bijenkorf zelf, betaal je er - ik meen - 5 euro per jaar voor (die je met dergelijke kortingen makkelijk terugverdient). Als je 'm ook buiten de Bijenkorf gebruikt, activeer je de MasterCard die erop zit en betaal je een hogere jaarlijkse bijdrage.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Z het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Beijenkorf deze ook in hun assortiment en die hebben een aantal keer per jaar kortingsacties op meubelen. Moet je wel betalen met de Bij-card maar dan krijg je nog eens 10% korting meen ik. Zit je wel een tijdje aan een CC vast natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |