Ik ga ook lang kijken want....ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, da's een nette tijd
En tot hoelaat ongeveer? Wil wel gaan kijken, maar tot diep in de nacht doorkijken zie ik niet zo zitten
Neuh gewoon primetime tot 23:30 of zo. Geniet er maar van, andere afstanden zijn vaak van 1-3u en dat is rukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, da's een nette tijd
En tot hoelaat ongeveer? Wil wel gaan kijken, maar tot diep in de nacht doorkijken zie ik niet zo zitten
Blond mokkel?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Laysa het volgende:
Nah D net met dat blonde mokkel schakel jij in
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Laysa het volgende:
Nah D net met dat blonde mokkel schakel jij in
Vakantie?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga ook lang kijken want....ik heb vakantieeeeeeeeeeeeee
Wie zegt dat blonde mokkels ons ding zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Dat was met de reklame net...echt zo'n heul bond mokkel....echt jullie ding denk ik
Goed geregeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die kudtkinders hebben vrij....maar ik word wel doorbetaald....vakantieeeeeeeeeeee
Op welke zender? Ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef Laysa het volgende:
Herhaling van de openingkan ik het eindelijk helemaal zien
Ik dacht dat...ik vergiste mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Op welke zender? Ik kan het niet vinden.
Ja dat heb ik gezien, heel akelig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat...ik vergiste me...Maar op Eurosport heel de dag herhalingen
Net ook die crash met het rodelen...afschuwelijk
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |