SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Ik duik nog even een paar uur mijn bed in.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:24 schreef liesje1979 het volgende:
Net het filmpje van het ongeluk van die overleden bobsleeer gezien.
Heftig al wilde ik niet kijken. Ze gaan wel vandaag gewoon door met trainen en vanavond gewoon de eerste roodelwedstrijd, de baan is veel te snel werd er gezegt, en vooral als je hem niet zo kent (weinig getraind erop) ppfftt ja de risico van de sport maar zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Ik duik nog even een paar uur mijn bed in.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, en met ons gezweef irriteren we dan ook nog 's de hele SC, dus dat is dubbel win!![]()
Ze worden hier in de kroeg ook al gek van me omdat ik het nergens anders over kan hebben
Hoef je geen boodschappen te doen dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
Ik heb besloten om vandaag ook lekker warm binnen te blijven![]()
Is dat nu al?quote:
Ne eheb nog zat in huis en ik vind sund om alles eg te gooien...ff de boel opmaken en geld uit sparenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoef je geen boodschappen te doen dan?
Herhaling piet...herhaling....hoera voor de techniekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat nu al?
* aanzet
Wanneer slapen ze daar dan.
Tuurlijk wel dat zit zelfs in het basis pakket...ff de frequentie opzoeken op internet en hoppaaaaa ook jij kan gezellig naar Eurosport kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd, ik heb helemaal geen Eurosport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |