Daar komt het ondertussen wel op neerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:47 schreef Anniebab het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen, niks is nou meer leuk zonder haar zeker?
Geen idee, mensen liepen zich druk te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:49 schreef Anniebab het volgende:
ja tis ook al best laat,kom er ook net in dacht ik kijk nog ff, maar twas niet zo gezellig hier vanaaf las ik...
ja das klote, maar dan ga je toch lekker slapen? mis je die peuk ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik heb geen peuken meerIn Klundert was dit me nooit overkomen
Ja man dan heb je weer iets om naar uit te kijken, toppiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, mensen liepen zich druk te maken![]()
Ik heb vandaag geregeld dat ik 2 maart weer naar NL kan dus ik vind alles best
Nein, ik heb nog een biertje, en ik luister lieve muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja das klote, maar dan ga je toch lekker slapen? mis je die peuk ook niet
En als ze me dan nog kan uitstaan naar haar toe verhuizenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja man dan heb je weer iets om naar uit te kijken, toppieMag je weer naar je meissie...
mooier kan t niet, denk dat t wel goedzit tussen jullie, goed gevoel erover.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als ze me dan nog kan uitstaan naar haar toe verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Meheheh
beetje minderen kan altijd en daarna misschien stoppen, maar moet jezelf weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik heb nog een biertje, en ik luister lieve muziekDus ik loop zo even 5 meter en haal een pakje peuken uit de automaat
![]()
![]()
Arme Teun... Stoppen hoor! Roken is kudt!
Jup, en met ons gezweef irriteren we dan ook nog 's de hele SC, dus dat is dubbel win!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
mooier kan t niet, denk dat t wel goedzit tussen jullie, goed gevoel erover.
Geen OS voor u?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef Anniebab het volgende:
Maar ik ga me bed in ,morgen kan ik ook niet echt uitslapen zie je,
Mij irriteren jullie iig niet, vind t juist leuk 2 blije mensen te zien hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, en met ons gezweef irriteren we dan ook nog 's de hele SC, dus dat is dubbel win!![]()
Ze worden hier in de kroeg ook al gek van me omdat ik het nergens anders over kan hebben
ja misschien nog even, maar ben best gaar heb een zpooitje bier gehad, voel me koppijn nu al opkomen...quote:
Trustenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:58 schreef Anniebab het volgende:
Ian ,slaap en droom ze, zie je morgen wel weer truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |