abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77929099
Ik had in december een nieuw abbo genomen van T mobile
x aantal smsjes, x aantal belminuten en onbeperkt internet

Nu hebben ze in Januari niet 1 x maar 2 x de abbo kosten er af gehaald, eerst 60 en vervolgens weer 60.
Een paar dagen nadat ik gebeld heb halen ze het er een 3e x van af

En vandaag ga ik dus naar de bank om wat geld te storten (en ja dom dat ik eerst stort en dan pas naar mijn rekening kijk maar goed wie gaat van het volgende uit? )
Ik stort dus wat geld en sta ineens 300 in de min, ik dus meteen internetbankieren bij abn en zie dat T mobile 400 euro van mijn rekening heeft afgehaald (en ik moet over een paar dagen weer!!! mijn abo kosten betalen )

Ik dus naar T mobile vragen waarom er 400 euro van af is krijg ik als antwoord "Puur internet"

& ik dus Ik heb onbeperkt internet in me abo >> Nee er staat van niet..
ik: Ik gebruik een HTC HD2, wat is goed aan een HTC HD2 zonder onbeperkt internet? en ook heb ik vorig maand 3x de rekening betaald

in 7 dagen word ik hier dus over opgebeld, hij heeft maar internet in me abo gestopt & geeft me verder wel gewoon gelijk maar ik sta nu dus wel in de - terwijl ik voor maandag nog heel wat dingen moest betalen en ook de klantenservice stelt me niet teleur hoor probeer al een uur doorverbonden te worden
No army can stop an idea whose time has come
pi_77929162
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef MightyMonkey het volgende:
Ik had in december een nieuw abbo genomen van T mobile
x aantal smsjes, x aantal belminuten en onbeperkt internet

Nu hebben ze in Januari niet 1 x maar 2 x de abbo kosten er af gehaald, eerst 60 en vervolgens weer 60.
Een paar dagen nadat ik gebeld heb halen ze het er een 3e x van af

En vandaag ga ik dus naar de bank om wat geld te storten (en ja dom dat ik eerst stort en dan pas naar mijn rekening kijk maar goed wie gaat van het volgende uit? )
Ik stort dus wat geld en sta ineens 300 in de min, ik dus meteen internetbankieren bij abn en zie dat T mobile 400 euro van mijn rekening heeft afgehaald (en ik moet over een paar dagen weer!!! mijn abo kosten betalen )

Ik dus naar T mobile vragen waarom er 400 euro van af is krijg ik als antwoord "Puur internet"

& ik dus Ik heb onbeperkt internet in me abo >> Nee er staat van niet..
ik: Ik gebruik een HTC HD2, wat is goed aan een HTC HD2 zonder onbeperkt internet? en ook heb ik vorig maand 3x de rekening betaald

in 7 dagen word ik hier dus over opgebeld, hij heeft maar internet in me abo gestopt & geeft me verder wel gewoon gelijk maar ik sta nu dus wel in de - terwijl ik voor maandag nog heel wat dingen moest betalen en ook de klantenservice stelt me niet teleur hoor probeer al een uur doorverbonden te worden
!!!!!!!!!!!!!
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 februari 2010 @ 19:16:14 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77929244
je belt toch gelijk na de eerste keer al. idioot
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77929262
doorverbonden met aftersales? ik wens je suc6

mijn phone was ooit stuk, na 3x reparatie was het nog niet goed, van de 10x dat ik gebeld heb ben ik maar 1x doorverbonden met aftersales, alle terug bel afspraken zijn nooit nagekomen.

maar het heeft me wel 60e korting opgeleverd

maand 1: -20e
maand 2: -20e
maand 3: +20e (wtf?) weer bellen
maand 4: -20e... weer bellen
maand 5: -20e
maand 6: -20e
resultaat: 80e korting
Tuut Tuut Tuut
pi_77929291
hebben we niet genoeg gehad van die T-mobile topics de laatste tijd,
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17:41 #6
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77929311
HTC HD2
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:21:45 #7
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_77929476
HTC.
T-Mobile.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_77929509
Lees goed de voorwaarden
pi_77929658
TS heeft windows mobile....haha!
pi_77930157
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je belt toch gelijk na de eerste keer al. idioot
Na de eerste keer dat je een rekening hebt gehad? toen er een tweede keer 60 euro af ging in dezelfde maand heb ik gebeld, lijkt me vrij logisch volgens mij heb je me verkeerd begrepen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:39:06 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930187
En waarschijnlijk staat het niet contractueel vast dat je onbeperkt interwebs hebt en mag je gewoon gaan betalen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77930205
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef waternet het volgende:
hebben we niet genoeg gehad van die T-mobile topics de laatste tijd,
Ben blij dat ik niet de enige ben dan haha
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:40:50 #13
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_77930252
je hebt toch wel die incasso's van T-mobile laten storneren? dan heb je binnen een paar dagen je geld terug..
pi_77930285
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef Biogarde het volgende:
En waarschijnlijk staat het niet contractueel vast dat je onbeperkt interwebs hebt en mag je gewoon gaan betalen
Dit hebben we dus allemaal besproken (abo kosten komen uit op 60 euro waarvan 10 euro internet is, 10 euro sms en 40 euro de abo standaard)
pi_77930340
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef _DaNi_ het volgende:
je hebt toch wel die incasso's van T-mobile laten storneren? dan heb je binnen een paar dagen je geld terug..
Klopt omdat ik het geld niet op mijn rekening had zal ik het waarschijnlijk wel terugkrijgen maar toch is er sprake van een misverstand qua mijn kosten bij hun. En ook moest ik vóór maandag bepaalde dingen betalen en dat kan nu dus ook niet

Ik vind het gewoon gay dat in de 2 maanden dat ik iets doe met T mobile ik al zoveel bezig moet zijn met ze
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:43:26 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930346
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef MightyMonkey het volgende:

[..]

Dit hebben we dus allemaal besproken (abo kosten komen uit op 60 euro waarvan 10 euro internet is, 10 euro sms en 40 euro de abo standaard)
Besproken met wie? Toen je het contract tekende of met de klantenservice?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77930433
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Besproken met wie? Toen je het contract tekende of met de klantenservice?
Toen ik het contract tekende & in de shop van T mobile vandaag, ik zit al sinds 6 uur ofzo aan de lijn van de klantenservice zonder succes

Ook wanneer ik naar de 'abonnement only' nummer van T mobile bel en mijn nummer bij T mobile moet intoetsen zegt die Ongeldig nummer en sluit die af ahaha omg
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:46:23 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930470
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef MightyMonkey het volgende:

[..]

Toen ik het contract tekende & in de shop van T mobile vandaag, ik zit al sinds 6 uur ofzo aan de lijn van de klantenservice zonder succes

Ook wanneer ik naar de 'abonnement only' nummer van T mobile bel en mijn nummer bij T mobile moet intoetsen zegt die Ongeldig nummer en sluit die af ahaha omg
Maar je hebt echt in je contract staan onbeperkt interwebs te hebben?
pi_77930479
K geef je weinig kans om die 400 eu terug te krijgen.
pi_77930559
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar je hebt echt in je contract staan onbeperkt interwebs te hebben?
yes, wat ook raar is is dat toen ik in de shop was er werd gezegd 'over een uur doet je internet het weer'

toen ik er uit liep en een stukje verder was dacht ik wtf mijn internet deed & doet het de hele tijd al
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:31:11 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77932248
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef MightyMonkey het volgende:

[..]

yes, wat ook raar is is dat toen ik in de shop was er werd gezegd 'over een uur doet je internet het weer'

toen ik er uit liep en een stukje verder was dacht ik wtf mijn internet deed & doet het de hele tijd al
Fax/mail ze dat contract dan.
pi_77933104
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Fax/mail ze dat contract dan.
daar staat alleen bellen op, geen ewb&walk
Tuut Tuut Tuut
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:01:16 #23
126795 Kaptein
Van de stoomboot
pi_77933687
Herkenbare klacht. Bij mij waren ze ook vergeten het internet-abbo toe te voegen. 250 euro in drie weken Mooiste is nog dat ik het verschil niet direct terug kreeg, maar het met mijn telefoonrekening zou worden verrekend.
Na een keurige brief van mijn kant werd het trouwens uiteindelijk wel teruggestort
Verbum domini lucerna pedibus nostris.
pi_79820887
Ik had een paar jaar T-mobile relax sim only met 300min+100 sms. Bij dit relax sim only abb kon je je belminuten en smsjes één maand meenemen. Ook betaalde je altijd de eerste minuut en de overige minuten per seconde. Dit werkte altijd prima. Het koste mij net iets meer dan 11 euro.

In de veronderstelling het abb. te verlengen, dus type relax, is het overgegaan op voordeel sim. Ook weer 300min+100sms.(hier ben ik denk ik zelf schuldig aan geweest, erg dom)
Bij voordeel sim kan je geen smsjes en belminuten meenemen naar de volgende maand en je betaald per minuut. Dus 1,01 minuten bellen is 2 minuten betalen.
Hier komt ook nog eens bij dat je 30 cent per minuut betaald als je er overheen gaat en gezien de minuten nu snel optellen is het kassa voor T-mobile. Gevolg: rekeningen van 30 euro ipv 11.

TIP: neem geen voordeel sim

PS Ben overgestapt op relax 35 sim only waarbij je wel minuten onbeperkt kan meenemen.

Volgend jaar geen t-mobile voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Omega3 op 01-04-2010 10:18:02 ]
Lance Armstrong op naar de achtste Tourzege
pi_79821282
topickaapklacht: T-mobile die de HTC Desire nog niet op de website heeft staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')