quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef MightyMonkey het volgende:
Ik had in december een nieuw abbo genomen van T mobile![]()
x aantal smsjes, x aantal belminuten en onbeperkt internet
Nu hebben ze in Januari niet 1 x maar 2 x de abbo kosten er af gehaald, eerst 60 en vervolgens weer 60.
Een paar dagen nadat ik gebeld heb halen ze het er een 3e x van af
En vandaag ga ik dus naar de bank om wat geld te storten (en ja dom dat ik eerst stort en dan pas naar mijn rekening kijk maar goed wie gaat van het volgende uit?)
Ik stort dus wat geld en sta ineens 300 in de min, ik dus meteen internetbankieren bij abn en zie dat T mobile 400 euro van mijn rekening heeft afgehaald (en ik moet over een paar dagen weer!!! mijn abo kosten betalen)
Ik dus naar T mobile vragen waarom er 400 euro van af is krijg ik als antwoord "Puur internet"
& ik dusIk heb onbeperkt internet in me abo
>> Nee er staat van niet..
ik: Ik gebruik een HTC HD2, wat is goed aan een HTC HD2 zonder onbeperkt internet?en ook heb ik vorig maand 3x de rekening betaald
in 7 dagen word ik hier dus over opgebeld, hij heeft maar internet in me abo gestopt & geeft me verder wel gewoon gelijk maar ik sta nu dus wel in de - terwijl ik voor maandag nog heel wat dingen moest betalenen ook de klantenservice stelt me niet teleur hoor probeer al een uur doorverbonden te worden
Na de eerste keer dat je een rekening hebt gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je belt toch gelijk na de eerste keer al. idioot
Ben blij dat ik niet de enige ben danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef waternet het volgende:
hebben we niet genoeg gehad van die T-mobile topics de laatste tijd,
Dit hebben we dus allemaal besproken (abo kosten komen uit op 60 euro waarvan 10 euro internet is, 10 euro sms en 40 euro de abo standaard)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef Biogarde het volgende:
En waarschijnlijk staat het niet contractueel vast dat je onbeperkt interwebs hebt en mag je gewoon gaan betalen
Klopt omdat ik het geld niet op mijn rekening had zal ik het waarschijnlijk wel terugkrijgen maar toch is er sprake van een misverstand qua mijn kosten bij hun. En ook moest ik vóór maandag bepaalde dingen betalen en dat kan nu dus ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef _DaNi_ het volgende:
je hebt toch wel die incasso's van T-mobile laten storneren? dan heb je binnen een paar dagen je geld terug..
Besproken met wie? Toen je het contract tekende of met de klantenservice?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef MightyMonkey het volgende:
[..]
Dit hebben we dus allemaal besproken (abo kosten komen uit op 60 euro waarvan 10 euro internet is, 10 euro sms en 40 euro de abo standaard)
Toen ik het contract tekende & in de shop van T mobile vandaag, ik zit al sinds 6 uur ofzo aan de lijn van de klantenservice zonder succesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Besproken met wie? Toen je het contract tekende of met de klantenservice?
Maar je hebt echt in je contract staan onbeperkt interwebs te hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef MightyMonkey het volgende:
[..]
Toen ik het contract tekende & in de shop van T mobile vandaag, ik zit al sinds 6 uur ofzo aan de lijn van de klantenservice zonder succes![]()
Ook wanneer ik naar de 'abonnement only' nummer van T mobile bel en mijn nummer bij T mobile moet intoetsen zegt die Ongeldig nummer en sluit die afahaha omg
yes, wat ook raar is is dat toen ik in de shop was er werd gezegd 'over een uur doet je internet het weer'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar je hebt echt in je contract staan onbeperkt interwebs te hebben?
Fax/mail ze dat contract dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef MightyMonkey het volgende:
[..]
yes, wat ook raar is is dat toen ik in de shop was er werd gezegd 'over een uur doet je internet het weer'
toen ik er uit liep en een stukje verder was dacht ik wtf mijn internet deed & doet het de hele tijd al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |