abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4110124
Heeft iemadn hier ervaring met Wartner? Das een soort doe-het-zelf-afvries-goedje tegen wratte... graag jullie ervaringen.
Good shit is made of the best food...
pi_4110712
Nee, maar als je een wrat hebt.. kun je dan niet beter even langs de huisarts? Die stipt hem aan en binnen een paar dagen is ie foetsie.
Liej
pi_4110796

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4110834
Wartner ist ein neues Warzenmittel, das auf einer völlig neuartigen Technologie beruht. Wartner vereist die Warze an Ort und Stelle, wodurch ein (un)sichtbares Bläschen unter der Warze entsteht. Nach ungefähr zehn Tagen fällt die vereiste Haut mitsamt der darauf aufliegenden behandelten Warze vom Körper ab. Unter dem Bläschen hat sich dann inzwischen eine neue Haut gebildet

Viele Verbraucher haben die Erfahrung gemacht, daß die Warzenmittel, die heute erhältlich sind, nicht wirklich wirken. Aber oft haben sie auch keine Zeit oder keine Lust, die Warzen beim Hausarzt vereisen zu lassen. Wartner hilft bei den häufigsten Warzen (Warzen bei Kindern sowie kleinere Warzen bei Erwachsenen) genau so gut wie der Flüssigstickstoff beim Arzt.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4111117
Ik heb een paar wratjes onder mijn voet, maar wartner helpt niks hoor! als je het aanstipt voelt het hetzelfde als bij de dokter (dus het doet wel een beetje pijn...) maar er gebeurt niks met de wrat (tenminste bij mij niet). Ik denk dat je het beste gewoon naar de dokter kan gaan!
xxx
  zondag 29 september 2002 @ 13:22:52 #6
36035 Night-guardian
One ring to rule them all!
pi_6024964
Ik heb er ook een paar op me voet en op me handen , en heb dit ook geprobeerd, maar dit werkte niet, heb die op me hand weg laten halen, omdat ik dan onwijs ranzig vond, maar op voor die op mn voeten zoek ik eigenlijk ook nog een middeltje wat werkt, want het was nou niet echt een prettig bezoekje bij de huisarts.
pi_6035044
bij mij hielp dat spul niet, maar ook de dokter niet.... bij mij was het een kwestie van gewoon een tijdje afwachten dan gaan ze vanzelf weg.....maar je moet het spul gewoon proberen, 't kan geen kwaad.
His masters voice...
pi_6035094
Ik heb momenteel 4 wratjes: 1 op mijn linkervoet, 1 ondermijn rechtervoet, 2 op mijn wijsvinger, naast mijn nagel.

Ik ben 1 keer naar de dokter geweest om ze aan te laten stippen het deed zoveel pijn! We zijn nu van dokter gewisseld dus ik moet maar weer eens een afspraak maken, hopen dat het effect heeft.

Maar dat spul waarover jij het hebt vertrouw ik niet hoor, weet ook niet waarom.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_6035281
Wartner is een middel om je wrat te bevriezen, het wordt door het WINAp niet aangeraden om zelf te gebruiken, liefst door een arts.

1ste keus middel is salicylzuur, bijvoorbeeld Formule W (salicylzuur 17%). Salicylzuur moet je dagelijks aanbrengen op de wrat, en het maakt de huid van de wrat ''los", zodat telkens wat huidlaagjes afvallen, totdat ie helemaal weg is (keratolytisch effect). Kan wel 3 maand duren, dat wel.
Maar wratten gaan in de regel binnen 1-2 jaar vanzelf weer weg, tis maar wat je wilt en of ze erg in het zicht zitten...

pi_6035384
Ik had vroeger veel en vaak wratten onder me voeten(veel zwemmen) en als je ze snel ziet(dus nog klein) kan je het beste Formule W gebruiken dat is monsterspul
S,avonds voor het slapen is het beste erop tedoen(dan loop je er toch niet meer op), na een paar dagen moet je al resultaat zien en is het binnen een week niet verbeterd dan zal je toch even langs de dokter moeten.
Je kan het ook op grotere wratten gebruiken hoor maar hoe eerder des te beter.
-edit- Die andere rommel ken ik niet en raar dat het bevolen wordt door je huisarts te laten doen.
Nog even over Formule W: probeer niet nast de wrat te komen daarmee(beetje geeft niks maar maakt ook goede huid kapot)
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_6035522
quote:
Op maandag 30 september 2002 00:36 schreef beertje_ het volgende:
Nog even over Formule W: probeer niet nast de wrat te komen daarmee(beetje geeft niks maar maakt ook goede huid kapot)
Idd, even een gaatje in een pleister knippen en over de wrat leggen om de omliggende huid af te dekken, of vaseline op de omliggende huid smeren als bescherming.
pi_6035985
Je kunt idd beter naar de dokter gaan. Die doe-het-zelf middeltjes kosten alleen maar geld en werken niet of nauwelijks.
Ik heb een keer een erg hardnekkige wrat gehad, die is iets van 6 keer door de dokter weggehaald, toen kwam hij weer terug dus ben ik naar de dermatoloog gegaan. Die heeft hem zelfs 2 keer weg moeten snijden. Na die 2e keer is de wrat gelukkig niet meer terug gekomen.
Hij was elke keer groter er zit nu wel een lelijk litteken op mijn vinger.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_6036015
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:29 schreef Vava het volgende:
Je kunt idd beter naar de dokter gaan. Die doe-het-zelf middeltjes kosten alleen maar geld en werken niet of nauwelijks.
Ik heb een keer een erg hardnekkige wrat gehad, die is iets van 6 keer door de dokter weggehaald, toen kwam hij weer terug dus ben ik naar de dermatoloog gegaan. Die heeft hem zelfs 2 keer weg moeten snijden. Na die 2e keer is de wrat gelukkig niet meer terug gekomen.
Hij was elke keer groter er zit nu wel een lelijk litteken op mijn vinger.
Ik ken het, en dan met 20 wratten onder 1 voet

2 keer weg laten snijden, toen had ik er genoeg van en liet ze maar zitten, na al flink gerommeld te hebben met formule-w en die andere shit, werkt allemaal NIET!

Ook ochtendurine werkt niet, aan rauwe aardappel en schuurpapier werken allemaal niet.

believe me, been there, done that

Uiteindelijk gingen ze vanzelf weg

dinsdag 1 oktober 2002 @ 11:16:44 #14
35699 engeltje_1983
Watching over you
pi_6053987
Naja, k had n redelijke wrat op mn knie, en mn zusje had Noxacorn liggen, maar bij haar hielp t ni. Maar bij mij juist wel. K heb t 2 weken gebruikt en mn wrat is bijna weg. K gebruik t ook voor 2 vage wratten op mn handen en daar helpt t nog beter. T enige nadeel is de kleur: de wrat kleurt jodium-achtig, dus voor t fatsoen en omdat t er goor uitzie draag k pleisters op mn handen. De prijs valt ook errug mee, minder dan 5 euro. EN je haalt t bij de DA.
Echt handig, da spul.
pi_6059617
Dat Wartner spul of hoe t ook mag heten heb ik ook ooit geprobeerd, t hielp echt voor geen ene meter

Ben gewoon naar de huisarts gegaan en die heeft ze aangestipt, en sindsdien zijn ze weg, heb alleen wel een litteken, omdat er een hele gote blaar op mn duim kwam (zeker een centimeter hoog en in de breedte) en dat ding knapte vrij snel. Maar goed, die wrat is weg en dat litteken valt ook wel mee, gewoon een donkerdere cirkel om een lichter puntje.

Mn broertje had ook wratten, en die had een of ander homeopathisch spulletje, druppeltjes die je moest innemen, en spul dat je op de wrat moet doen. Ze zijn nu wel weg, maar of t nou door dat spul kwam weet ik niet.

Formule W heb ik ook nog geprobeerd, maar dat haalde ook niet echt veel uit (bij mij dan)

pi_6059808
Ik heb op mijn voet al bijna 2 jaar een aantal wratten, 3 tussen mn grote teen en die ernaast, en op de bal van mijn voet zitten er een stuk of 5 bij elkaar. Ik ben in de vakantie zo'n 7 weken lang elke week naar de dokter geweest, en nóg zijn ze niet weg!
Ik heb gevraagd of ze niet operatief te verwijderen zijn, maar dat schijnt dus niet te kunnen op je voet, je eelt komt dan niet meer terug, en dan blijft die plek gevoelig. Helaas dus.
Ik hoorde van een collega van mn moeder dat er ook een soort zalf is, die je op je wrat moest smeren, iets homeopatisch, waardoor het na een tijd ook weg zou gaan, maar ik heb deze nog niet gevonden in de winkel. Voorlopig zitten ze er dus nog wel even.
pi_6060572
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:29 schreef Vava het volgende:
Afgelopen zaterdag stond er in de volkskrant een artikel over. De meeste wratten verdwijnen binnen 6 maanden, bijna alle wratten verdwijnen binnen 2 jaar. De conclusie was dat tinctuur (van dat bijtende spul dus) het beste helpt, zelfs ietsje beter dan bevriezen.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  maandag 31 maart 2003 @ 19:39:56 #18
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_9490369
(let op vrij oud topic)

Waar kan ik dat tinctuur spul halen, ik heb al meerdere malen aangestipt maar het heeft nogal weinig effect en ik begin ze echt te haten, bijna zo erg dat ik ze eraf wil snijden (nee ik doe het niet ook al zeg ik het).

smile :D
  maandag 31 maart 2003 @ 20:06:22 #19
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9491140
Het is toch zo dat er iets in je lichaam verantwoordelijk is voor de wrat (of hij er zit of weggaat dus)? Dus weg laten branden/vriezen/stippen heeft alleen als nut om je lichaam een 'duwtje' in de richting te geven; is het niet je lichaam uit, komtie gewoon weer terug.

Daarom waarschijnlijk dat die middeltjes (zoals Wartner) niet bij iedereen helpen.

Goedkope oplossing: elke dag consequent met blanke nagellak aanstippen. Als het goed is, valt ie er vanzelf af. Zo niet: nog maar even wachten dus...

Geluk is een richting, geen punt
  maandag 31 maart 2003 @ 20:46:02 #20
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_9492628
blanke nagellak? nooit van gehoord.. helpt dit echt?
  maandag 31 maart 2003 @ 20:50:07 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9492760
nee
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 31 maart 2003 @ 21:33:32 #22
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9494231
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:46 schreef Mimic het volgende:
blanke nagellak? nooit van gehoord.. helpt dit echt?
Bij mij niet. Heb zoveel middeltjes geprobeerd (en ze een aantal keren laten wegvriezen bij de huisarts), en na een paar jaar verdwenen ze gewoon vanzelf...
Bij m'n moeder werkte het echter wel; na een maandje driftig smeren waren ze foetsie
Geluk is een richting, geen punt
pi_9494473
Ik heb inmiddels dat salicylzuur bij de apotheek gehaald, de 20% versie, die werkt wel... Het aanstippen bij de dokter schoot maar niet op... Ik ben inmiddels in mijn tweede maand bezig en er gaan telkens laagjes af, dus ik heb goede hoop!
Mijn wrat(ten) zitten er inmiddels zo'n 2-3 jaar ofzo... in totaal. En dr kwamen er steeds meer bij!
  maandag 31 maart 2003 @ 23:03:40 #24
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_9497285
snap niet waarom er een spul is die dit virus uit je haalt.. en ondertussen maar geld steken in raketten die kapot gaan..

Ik heb het al een aantal keren laten aanstippen maar ze blijven terugkomen.. ik irriteer me er echt aan.. laser behandeling lijkt me een uitkomst.. maarja eerst maar wat zuur proberen, formule w met likdoorn pleisters.. gaat me huid niet leuk vinden maar ok..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')