Ja, en? Dan moet je maar niet naar het landelijke Pop/Rock station luisteren en lekker Q is very very bad for you of Radio turn me off op zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar zal voor veel mensen weer te heftig zijn..
Gewoon keihard batsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een tergend kutwijf is dit toch:
[ afbeelding ]
Ik vind van wel iddquote:
doe je toch wel, je vergelijkt het met een kutwijfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil geen vergelijkingen trekken...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs roel zou er enthousiast over zijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een tergend kutwijf is dit toch:
[ afbeelding ]
Heeft die andere vrouw niet de initialen EB?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe je toch wel, je vergelijkt het met een kutwijf
Haha, tsja.. heb ook geen moeite met wat rock 'n roll op den radio. Naja, na 22:00 hoor je de plaat zeker weten welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, en? Dan moet je maar niet naar het landelijke Pop/Rock station luisteren en lekker Q is very very bad for you of Radio turn me off op zetten.![]()
Ik moet naar de WC en Cheryl Cole helpt niet echt om het op te houden
Waar ik nog hoofdpijn krijg van Cheryl, zou Roel zelfs hevige uitslag krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs roel zou er enthousiast over zijn
Roel gaat dan plaatjes posten en kijken en dan maakt het niet meer uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar ik nog hoofdpijn krijg van Cheryl, zou Roel zelfs hevige uitslag krijgen.
Het blijft zo vreselijk hangen, maar wel geinig iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt John Sahoka te zijn, ik vind het hilarisch![]()
Weerbericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |