F*cking lekker lijstje idd! Uur 2 is ge-wel-dig. Paar fijne nieuwe platenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Is de der Rudy playlist al langs gekomen hier?
[..]
Mari vd Ven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie zou Michiel vertelt hebben dat een baard en een snor hem zouden staan ?
Mr brightside, die mag wel onder het kopje "nieuwe muziek".quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
hij is weer lekker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
huh?quote:
Dit is stukken beter als een Laura Jansen, Train, Cheryl Cole, Anouk, Kane, Di-Rect, om maar wat namen te noemenquote:
quote:
Wat een heerlijke lijst! Chase & Status op 3FMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Paul draait em wel vaker hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke lijst! Chase & Status op 3FM![]()
![]()
het zou eens f*cking tijd worden!
Alleen links hierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Het geluid is mono in de backstage, meer mensen?
absoluut, maar ik heb geen AC/DC gehoordquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit is stukken beter als een Laura Jansen, Train, Cheryl Cole, Anouk, Kane, Di-Rect, om maar wat namen te noemen
Dan werk ik en heb ik de radio nooit aan staanquote:
Botox to the maxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk en hem staat het "ongeschoren" look wel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef TheZapster het volgende:
Kijk, dit is nou een vrijdagavond nummer![]()
![]()
![]()
Mode poppetje als visagistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat bezielt gasten als Mari? Ze zijn bang om oud te worden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |