Souhokaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt John Sahoka te zijn, ik vind het hilarisch![]()
Weerbericht
quote:
Van de band John & De Souhaka'squote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan ze nu de uitvinder ook weggooien , de uitvinder van de boomerang komt ook steeds maar terug.
wtf indeed!quote:
Veel plezier vanaf het hutje op de heiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik dan ook vanaf een enigszins trage HSDPA-verbinding.
Weekendje weg in een bungalow, dus ik zal hier niet veel te vinden zijn vanavond.
De linkse , wat had je verwacht met zo'n achternaamquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook af of het goed schreef
Welke is het dan?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De linkse , wat had je verwacht met zo'n achternaam
HOLLY!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef alors het volgende:
BREAKING NEWS omgz niet de kotsversie van Laura Jansen BREAKING NEWS
Tjibbe zit waarschijnlijk iedere dag op uitzending gemist naar de Try Before You Die aflevering te kijken waarin Sander naakt over Wimbeldon looptquote:
Gebruik VLC of zet je video presentaties op het midden bij WMPquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Trouwens ik wilde ook een screencap maken, maar dat wil nooit bij wmp want dan blijft het beeld zwart. Is daar wat aan te doen met een instelling ofzo? Ik vind het zo kut dat ik nooit screens kan maken...
Was dat niet iets van de hardware acceleratie die je omlaag moet zetten in WMP? Sirolf weet het welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Trouwens ik wilde ook een screencap maken, maar dat wil nooit bij wmp want dan blijft het beeld zwart. Is daar wat aan te doen met een instelling ofzo? Ik vind het zo kut dat ik nooit screens kan maken...
Zet net de cam aan, maar heftig hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie zou Michiel vertelt hebben dat een baard en een snor hem zouden staan ?
Ene Giel misschien?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Okay ik zal het eens proberen, thanks!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gebruik VLC of zet je video presentaties op het midden bij WMP
Heb er ook een fax over gestuurdquote:
quote:22-23
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Fun Lovin' Criminals - Classic Fantastic
Caro Emerald - A Night Like This
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A Trak Remix)
Notorius B.I.G. ft Kelis - Mo Money Mo Problems
Chase & Status - End Credits
Snow Patrol - You're All I Have >> Win kaartjes voor 3FM Presents Snow Patrol in de HHM!
The Mad Trist - Live in de studio (1)
Groove Armada - My Friend
Miike Snow - Black & Blue
The Killers - Spaceman
23-00
Go Back To The Zoo - Electric
Gorillaz ft Mos Def & Bobby Womack - Stylo
Lilly Allen - 22
The Mad Trist - Live (2)
Dio ft Sef - Tijdmachine
Tim Knol - Silverman Hotel
Salt 'n Peppa - Push It
Customs - Rex
Temper Trap - Sweet Disposition
Outkast - Miss Jackson
Hockey - Song Away
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Boston - More Than A Feeling
Jay Z ft Alicia Keys - Empire State Of Mind
Broken Bells - High Road
Placebo - For What It's Worth
Hot Chip - One Life Stand
DeWolff - Gold & Seaweed
The XX - Islands
CSS - Let's Make Love And Listen To Death From Above
Live Request
Absynthe Minded - Envoi
The Killers - Mr Brightside
A. Lenny Kravitz - American Woman (live op Rock Werchter)
B. Triggerfinger ft Selah Sue - Mercy (live bij 3VOOR12)
C. The Fray - Over My Head (live bij That's Live)
Ik gebruik VLC, die resized m ook automatisch op de resolutie van de stream, scheelt weer van die grote screendumps..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Okay ik zal het eens proberen, thanks!
F*cking lekker lijstje idd! Uur 2 is ge-wel-dig. Paar fijne nieuwe platenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Is de der Rudy playlist al langs gekomen hier?
[..]
Mari vd Ven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mr brightside, die mag wel onder het kopje "nieuwe muziek".quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
hij is weer lekker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
huh?quote:
Dit is stukken beter als een Laura Jansen, Train, Cheryl Cole, Anouk, Kane, Di-Rect, om maar wat namen te noemenquote:
quote:
Wat een heerlijke lijst! Chase & Status op 3FMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Paul draait em wel vaker hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke lijst! Chase & Status op 3FM![]()
![]()
het zou eens f*cking tijd worden!
Alleen links hierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Het geluid is mono in de backstage, meer mensen?
absoluut, maar ik heb geen AC/DC gehoordquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit is stukken beter als een Laura Jansen, Train, Cheryl Cole, Anouk, Kane, Di-Rect, om maar wat namen te noemen
Dan werk ik en heb ik de radio nooit aan staanquote:
Botox to the maxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk en hem staat het "ongeschoren" look wel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef TheZapster het volgende:
Kijk, dit is nou een vrijdagavond nummer![]()
![]()
![]()
Mode poppetje als visagistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat bezielt gasten als Mari? Ze zijn bang om oud te worden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |