Hockey? Die plaat is al hartstikke oud johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Super benieuwd naar de nieuwe MH ! Gok Hockey, Tim Knol of Customs!
Klopt, maar lijkt nu pas echt te worden opgepikt door de 3FM jocksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Hockey? Die plaat is al hartstikke oud joh
Of één van de volgende:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Super benieuwd naar de nieuwe MH ! Gok Hockey, Tim Knol of Customs!
Maar toen was hij niet officieel uit, nu welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Hockey? Die plaat is al hartstikke oud joh
Leuk lijstje! Kontrust te heftig, maar die John Mayer maakt wel een kans, denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Of één van de volgende:
Blood Red Shoes - LIGHT IT UP
John Mayer - HEARTBREAK WARFARE
Kontrust - BOMBA
Muse - THE RESISTANCE
Nikki - PERFECT DAY
The Drums - LETS GO SURFING
Nee niet van het Jeugdjournaal, maar van het SchoolTV Weekjournaal tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef alors het volgende:
Hey die Jurre van het jeugdjournaal is in destudio
Gisteren riep Coen (of Sander) dat die 'nieuwe' train zo leuk is. Toen dacht ik al: nieuwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:40 schreef alors het volgende:
Jezus deze is echt al zoooooooooooo vaak gedraaid![]()
![]()
Ohja dat bedoel ik idd. Wat grappig dat ik dat ook doet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:45 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Nee niet van het Jeugdjournaal, maar van het SchoolTV Weekjournaal toch
Overigens is ie ook radiobaas bij de NPS geloof ik, iig is ie de baas van Michiel en Domien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |