Dat is nog niet bekend. Ik las op hyves bij plein 1953, maar dat is nog niet zeker. Het wordt per half aprill bekend gemaakt in ieder geval.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Asgard het volgende:
[..]
Oeh das wel handig, waar ongeveer komen ze dan? Vanuit R'dam zuid naar waar ze nu zitten is best irritant.
Oude pand Megapool naast de "fit for free" net buiten het centrum bij alphatorenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Action in Glanerbrug? Zal er eens kijken, bedankt voor de tip! En waar komt de nieuwe in Enschede dan?
Waar zit die dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef Norbert704 het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Action in Enschede geweest?
Is een mooie winkel geworden, lekker groot dus ruim assortiment!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Die oude is echt een k*t winkel...
En is die "oude" dan nu ook gesloten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:33 schreef rac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Oude pand Megapool naast de "fit for free" net buiten het centrum bij alphatoren
van die lichte strandstoelen voor 13 of 14 euroquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:53 schreef E.T. het volgende:
Hebben ze kunstof tuinstoelen bij de Action? Van die blauwe chaepe verstelbare?
dan moet ik van het weekend ff heen.. anders kan ik de action overslaan (beter voor m'n portemonnee)
goed dat ik niet geweest benquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van die lichte strandstoelen voor 13 of 14 euro
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
goed dat ik niet geweest ben![]()
Ik zoek van die 'jardin'-stoelen. Zal wel weer ff de nieuwe produkten op de site in de gaten houden
die zit niet op de veluwequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft leen bakker niks? die heeft toch meestal ook van dat jardin achtige spul?
Wel jammer dat ie uit het centrum weg is dan, vond altijd wel leuk om daar even binnen te lopen als je toch al in de stad bent... in de omliggende steden zit ie ook al niet in het centrum...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En is die "oude" dan nu ook gesloten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |