getverquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
Werkt (bij mij) helemaal niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller wegquote:
jaaa?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller weg
Wibra had ze eerst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troepquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
Gevonden! 1,49quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blokker heeft ze ook gehad, in de 1 euro bakken.
Yep, die hebben ze wel. Ik heb onlangs een lading ingeslagen toen we naar Disneyland Parijs gingen (gelukkig niet nodig gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
hij is al dagcreme te gebruiken, zelf doe ik het niet, want ik vind hem te weinig hydrateren. maar savonds opdoen voor het slapen werkt wel erg goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jaaa?![]()
is dat gewoon een creme, of ook gewoon een dagcreme?((die hydrateerd;))
Zeker naar Paaspop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoed!!!!
haha inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier zit de Xenos naast de Action dat is wel handig als je op zoek bent naar troep.
Overigens is mijn ervaring bij de Action dat ze heel veel hebben maar dat je nooit met een doel erheen moet gaan want dan hebben ze nooit wat je zoekt
Paaspop is hierlangs in het dorp.. Iedereen is daarheen (vriendinnen moeten er werken) maar ik dacht mwah ik ga niet (niet zo mijn muziek).. Nu zit ik alleen thuis op de bank me te vervelen.. bahquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Zeker naar Paaspop?
[..]
haha inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |