en helaas ook veel slechter van kwaliteit.. heb laatst 3 setjes meegenomen, eerste setje vloog al bij de eerste keer gebruik uit elkaar, tweede is na 2 weken gebruik op.. en zo kan ik wel even doorgaan.. volgende keer weer gewoon bij hema inslaan als ze in de aanbieding zijn!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef straatmadelief het volgende:
Bij de action zijn die ledlampjes voor op je fiets echt heel veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld de hema.
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gebruik niet die mini-lampjes voor op de fiets, maar een slagje groter. Die doen het leuk, maar worden wel snel minder fel.
Inmiddels heb ik bij de Action een voorlamp met led gehaald die je op je fiets kan monteren (als een gewone koplamp) zodat je niet met die lampjes hoeft te zeulen. Aan de achterkant heb ik zo'n ding dat je vast kan zetten wat van oorsprong een bewegingssensor moet hebben en automatisch aan moet gaan. Dat werkt natuurlijk niet, maar het licht kan met de hand gewoon aan en uit. Doordat het langer licht is heb ik ze nog niet veel getest, maar voorlopig werkt het prima, was die 6 euro voor de hele set meer dan waard
ik heb de gewone en als je de naden goed afplakt met isolatietape oid gaat het precies een winterseizoen mee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Ik had die plantenkas laatst ook bijna gekocht, maar alle kassen die ze daar hadden sloten niet goed af en dan werkt het net niet helemaal... Dus ik heb het bij potjes met huishoudfolie erover gehoudenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:33 schreef stef040 het volgende:
Net een kleine plantenkas gekocht en 2 potjes met zaadjes (tomaten& aardbeien)![]()
3,90.
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bij de gamma een grote plantekas gekocht voor 12,50 euro soort rek met 4 plankjes met een plastic hoes eroverheen met ritsen.
goed stevig en lekker ruim. geweldig ding
hij is voor buiten. ik zal dr even een fotootje van makenquote:Op maandag 12 april 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is die dan best groot of niet? En is die voor buiten of binnen?
Zat dat in die stenen bloempotjes?quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn Action parikaatjes en chilipepertjes komen op!
Ik heb ook precies dezelfde, 2 maanden geleden gekocht ofzo en inmiddels toch zeker alweer een paar weken maar half werkend en op het randje van stukquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gekocht een tijdje geleden, maar bij de eerste fatsoenlijke regenbui werkte niks meer
Hebben ze wel gehad in ieder geval!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
hebben ze wel gehad, maar vandaag waren ze er niet. Wel zijn er gewone leggings in aanbieding(A)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ga morgen middag weer even. weet iemand of ze ook van die leather look (glimmend zwarte) leggings hebben? vind ze verschrikkelijk maar heb het nodig om iemand te plagen! haha
Ledlampjes van de hema zijn wel anders, heel groot verschil, in levensduur EN lichtopbrengt, zitten namelijk maar 1 batterijtje in die van de action.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef straatmadelief het volgende:
Het is inderdaad zo dat veel spullen van de Action veel slechter zijn dan van andere winkels, want de Action koopt ook veel partijen op die niet goedgekeurd zijn geloof ik. Toch vind ik vaak dat het niet zo veel uitmaakt omdat de prijzen zo laag zijn. Een voorbeeld is van die hele grote verpakkingen batterijen, met wel 18 batterijen erin ofzo. Die kosten echt geen drol, en ze zijn ook heel snel leeg. Maar omdat je voor dat geld nog niet eens 4 batterijen hebt bij een andere winkel ben je toch veel goedkoper uit..je moet alleen je batterijen wat vaker wisselen.
hetzelfde vind ik met de ledlampjes. Nou hoor ik hier hele slechte verhalen, zo erg zijn ze bij mij nog nooit geweest. Maar bij de Hema zijn ze gemakkelijk 4x zo duur terwijl ze niet 4x langer meegaan (bij mij dan). Dan haal je t er toch uit.
[..]
Hebben ze wel gehad in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |