Ik ben helaas niet geboren met veel geduld, concentratie en de drang om dingen af te maken waarmee ik ben begonnen. Dan heb ik dalijk een hals waarvan de helft maar inlays heeftquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als je eventueel goed gereedschap en veel geduld hebt...
Maar over het algemeen niet erg makkelijk nee
Dit is ook niks op een zwarte strat? http://www.mainmusic.nl/n(...)n/overige/slagplaat_quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Of Zwart+Zwart. Of Zwart+Wit en soms Zwart+Goud. Maar een andere kleur dan dat zou ik er niet op zetten. Wordt ie alleen maar lelijker van.
[ afbeelding ]
Nee, die is lelijk op welke strat dan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dit is ook niks op een zwarte strat? http://www.mainmusic.nl/n(...)n/overige/slagplaat_
Tsja, ik vind goud lelijk, zwart ook niet echt mooi en wit een beetje standaard op een stratquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die is lelijk op welke strat dan ook.
Dat kan dan nog een hele tijd gaan durenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Conclusie: koop een andere gitaar.
haha ziet er wel vet uit. Jammer dat ik wel creatief ben met muziek maar helaas niet met tekenenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan koop je een setje benzine stiften rode, groene, blauwe en zwarte en dan maak je zoiets:
[ afbeelding ]
Laat er een decal van maken, dan plak je die op je slagplaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:31 schreef blckbb het volgende:
En dan wil ik dit wel op mn slagplaat:
[ afbeelding ]
Doe Bob Harley, de rest klinkt zo standaard (punk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Namen die ik heb bedacht voor onze nieuwe band:
Delivery
The Simpletons
The Celerons
This is not Live
Bob Harley
Quick Cooking Hats
Macaroons
The Fixilities
The Flexcons
The Nefits
The Pentinum Four
Welke moeten we zeker niet of juist wel doen?
Mooiste strats imo, die Monterey Pop'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan koop je een setje benzine stiften rode, groene, blauwe en zwarte en dan maak je zoiets:
[ afbeelding ]
Nee hoor geen punk. We spelen tot nu toe indierock en soms wat blues/psychedelische-rock dingen maar we gaan eigen muziek maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe Bob Harley, de rest klinkt zo standaard (punk?).
En Dribbel_, nog bedankt voor je - ietwat trage - antwoord.
Hendrix is koning.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooiste strats imo, die Monterey Pop's
Hendrix is kerstman...quote:
Lijkt mij niet... zou gewoon volume, tone, tone moeten zijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:43 schreef BoerBert het volgende:
Is het trouwens normaal op een 70s MIM Strat dat er gewoon 'Tone' op het volumeknopje staat?
Klopt, maar het is niet dat ik mij straks ga vergissen ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
Als het gewoon een verkeerde knop is, kun je die makkelijk vervangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |