Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.htmlquote:
Heb er eerlijk gezegd nog geen functie voor... maar bouw er wel een gitaar voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.html
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken het... ik ga ook eens opruimen straks. Overal parts en gitaaronderdelen...
Pickups, nekken, bodie's, klein grut...
Kijk maar uit wat je zegt!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef The_Dean het volgende:
Ooit komen er wel een of twee, maar voorlopig nog niet hoor
zoo... die is vet zeg...! ik ga vanmiddag ook op een telecaster spelen met m'n bluesband, maar neem voor de zekerheid me lp nog wel even mee...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je moet ook een beetje een voorraadje opbouwen. Je doet er maar een keer iemand een plezier mee!
Ik ben aan het opruimen geslagen. Wellicht om die nocaster te bekostigen, dat ligt een beetje aan hoe het blijft gaan op het werk...
[ afbeelding ]
Very mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je moet ook een beetje een voorraadje opbouwen. Je doet er maar een keer iemand een plezier mee!
Ik ben aan het opruimen geslagen. Wellicht om die nocaster te bekostigen, dat ligt een beetje aan hoe het blijft gaan op het werk...
[ afbeelding ]
Ja naar is dat! Waarom nooit gewoon zeggen wie het is en wat ze willen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb overigens een kaart voor Valentijn gekregen door de bus. Met een gitaar (SG) erop met glitters en spul, met de tekst "You Rock My World!"
En aan de binnenzijde drie maal x.
Wel leuk om te weten dat ik RockMaargoed wat moet ik hier nou weer mee aan, altijd zo mysterieus
Nergens voor nodig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zoo... die is vet zeg...! ik ga vanmiddag ook op een telecaster spelen met m'n bluesband, maar neem voor de zekerheid me lp nog wel even mee...
Zo kan het ook:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja naar is dat! Waarom nooit gewoon zeggen wie het is en wat ze willen.
quote:You Rock My World...
XXX
Je moeder
P.S. ruim je kamer eens op!
Als er nou 3 elementen op zaten en de kleur was gebroken witquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, advertentie schrijven en dan gaat deze toch echt de deur uit...
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon een Customquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Als er nou 3 elementen op zaten en de kleur was gebroken wit![]()
Is deze trouwens van koa?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, advertentie schrijven en dan gaat deze toch echt de deur uit...
[ afbeelding ]
Oh ja Korinaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een Custom
Nee, dit is korina!
Ik vind het ook niet leuk, maar teveel=teveel!quote:
Hij is je gegund, dat weet jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Maar jij hebt hem al... en stiekem wil ik hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |