Als we nu samenwoonden was het inderdaad een ander verhaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef genakt het volgende:
[..]
mijn vriendin kookt zowat elke dag. doet de afwas, droogt af, stofzuigt het huis
zo heb ik meer tijd om gitaar te spelen
Twijvel alleen enorm over de nieuwe mountingstuds... heb nieuwe bij de hardware gekregen, maar daarvoor moet ik de body paar mm uitdremelen...quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef blckbb het volgende:
Vandaag een nieuwe versterker gekocht bij Feedback Utrecht
't is geen Roland Cube én geen Zoom geworden, maar een Line 6 Spider 15wat een geluid, amazing
Wel gelezen, gewoon geen fan van de Spider. En nog zacht uigedruktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
Goede keus, ik zou ook (als enige hier) voor die spider gaan als oefenversterkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
Die heeft Cynic hier gebrachtah, z'n washburn dime dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi ding is dat ja![]()
Ja man, geweldig dingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ah, z'n washburn dime ding
mooi ding is dat ja
En wat een megakoffer zit er bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, geweldig ding
En wat een sound
Dat ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wat een megakoffer zit er bij.
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx, ja ik vind het ech een supervette band, 2x live gezien nu een keer waren ze matig en andere keer echt heel tof, dus als ze nog eens komen ben ik er weer
Infest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |