Twijvel alleen enorm over de nieuwe mountingstuds... heb nieuwe bij de hardware gekregen, maar daarvoor moet ik de body paar mm uitdremelen...quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef blckbb het volgende:
Vandaag een nieuwe versterker gekocht bij Feedback Utrecht
't is geen Roland Cube én geen Zoom geworden, maar een Line 6 Spider 15wat een geluid, amazing
Wel gelezen, gewoon geen fan van de Spider. En nog zacht uigedruktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
Goede keus, ik zou ook (als enige hier) voor die spider gaan als oefenversterkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
Die heeft Cynic hier gebrachtah, z'n washburn dime dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi ding is dat ja![]()
Ja man, geweldig dingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ah, z'n washburn dime ding
mooi ding is dat ja
En wat een megakoffer zit er bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, geweldig ding
En wat een sound
Dat ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wat een megakoffer zit er bij.
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx, ja ik vind het ech een supervette band, 2x live gezien nu een keer waren ze matig en andere keer echt heel tof, dus als ze nog eens komen ben ik er weer
Infest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?
K THXquote:
Meteen het bruutste nummer wat ze hebbenquote:
quote:
Nice, goed bezig, toffe zaal voor de halve finale ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:54 schreef DrD00m het volgende:
w000000000000000t
Eerste geworden bij Emergenza![]()
Op naar de halve finale![]()
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!quote:
Ik zal mij net zo subtiel uiten als Dean... Spider:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel gelezen, gewoon geen fan van de Spider. En nog zacht uigedrukt
hoe bevalt je die twin?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!
[..]
Ik zal mij net zo subtiel uiten als Dean... Spider:![]()
linkje?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Ik ben mijn gitaren aan het verkopen want ik heb er totaal geen tijd meer voor.. én kan het geld goed gebruiken
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Ik ben mijn gitaren aan het verkopen want ik heb er totaal geen tijd meer voor.. én kan het geld goed gebruiken
Niet meegenomen, auto zat vol!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe bevalt je die twin?
Help eens even met mijn dilemma!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twijvel alleen enorm over de nieuwe mountingstuds... heb nieuwe bij de hardware gekregen, maar daarvoor moet ik de body paar mm uitdremelen...
Nu het dilemma... ik wil hem dus wellicht terug kunnen bouwen naar origineel [ik bewaar alles], maar dat kan dan dus niet.
Aan de andere kant: Hoe erg is het of er dan nieuwe hardware/mountingstuds in zitten, want de nieuwe en oude posts passen in elkaars studs... alleen is het met alles nieuw wel strakker/steviger.
Je kunt de in de Baroeg best goed geluid krijgen als je een kundig persoon achter de knoppen zetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:39 schreef DrD00m het volgende:
In de Baroeg was het wel gaaf om te spelen. We hadden enorm goed geluid (vond ik zelf dan)
Als je ze vervangt zou ik wel supernetjes doen, want alles wat niet origineel is aan zo'n gitaar kunnen mensen over zeiken. Maar voor zover ik weet zaten de oude studs gewoon superstrak, of niet dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Help eens even met mijn dilemma!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
De studs zaten ook wel goed ja. Alleen als ik de nieuwe stoptail en brug wil gebruiken, dan moeten eigenlijk de niewe schroeven erin [voor de stoptail sowieso], maar die zitten in de oude ietwat slapper/losser dan in de eigen nieuwe. Dan is de vraag hoe erg je dat merkt als de snaren erop liggen...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je ze vervangt zou ik wel supernetjes doen, want alles wat niet origineel is aan zo'n gitaar kunnen mensen over zeiken. Maar voor zover ik weet zaten de oude studs gewoon superstrak, of niet dan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:32 schreef TeleluvR het volgende:
Paniek! De koffie loopt niet door!Heb het ook net in de mok. Kan geen ochtend zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zoals gezegd, zolang je het netjes doet, heb je toch een goede reden om em te vervangen? Zou het dan maar gewoon doen. Tsja, ik ben ook een tijd strontverliefd geweest op die gitaar, maar ik grijp altijd naar de Fenders...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De studs zaten ook wel goed ja. Alleen als ik de nieuwe stoptail en brug wil gebruiken, dan moeten eigenlijk de niewe schroeven erin [voor de stoptail sowieso], maar die zitten in de oude ietwat slapper/losser dan in de eigen nieuwe.
Alleen zijn de nieuwe studs ietsje breder. Scheelt niks, maar net genoeg
Maarja, over dat origineel... ben ik ooit van plan hem te verkopen? En hoe erg zou het dan zijn? Mits je een purist treft natuurlijk...
Ik begon al te zweten, hartkloppingen, dat soort shit!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het ook net in de mok. Kan geen ochtend zonder
Hoofdpijn enzo, inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik begon al te zweten, hartkloppingen, dat soort shit!
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zo ver ben ik gelukkig nog niet
Is goed manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, ik heb nog een setje cream humbuckerraampjes gevonden, neem ik ooit een keer voor je mee, Dean!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zo ver ben ik gelukkig nog niet
Die heb je nog ergens liggen als het goed isquote:
Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.htmlquote:
Heb er eerlijk gezegd nog geen functie voor... maar bouw er wel een gitaar voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |