En waar baseer jij die kennis op?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pardon? Internet Explorer is echt compleet ruk! Da's al haast geen mening meer...
Dat komt omdat IE als enige zich niet aan standaarden houdt. Als jij dat als web-developer nou wel doet!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En waar baseer jij die kennis op?Ik heb toch echt andere ervaringen... En als je een website maakt, moet je voor die andere kut browsers weer vanalles fixen omdat die weer anders moeten zijn...
Dan is die website gewoon slecht gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En waar baseer jij die kennis op?Ik heb toch echt andere ervaringen... En als je een website maakt, moet je voor die andere kut browsers weer vanalles fixen omdat die weer anders moeten zijn...
Gitaren zijn bagger!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig houden we wel allemaal van gitaren![]()
Muziek maken, doel heiligt de middelen
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat komt omdat IE als enige zich niet aan standaarden houdt. Als jij dat als web-developer nou wel doet!
Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is die website gewoon slecht gemaakt.
Ja, want die houdt zich niet aan standaarden. Van mij mogen ze zo eigenwijs zijn, maar dan niet gaan miepen dat iedereen overstapt...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?
Ikke laatste zin niet snap...quote:Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...Bij elke website die ik maar is de hoofd table zelfs in de meeste andere browsers verrot..
Maar bij 99% is IE toch standaard?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, want die houdt zich niet aan standaarden. Van mij mogen ze zo eigenwijs zijn, maar dan niet gaan miepen dat iedereen overstapt...
Doe je huiswerk eens...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar bij 99% is IE toch standaard?
Jezus wat een gedrochtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doe je huiswerk eens...
En nu weer praten over kutgitaren zoals deze!
[ afbeelding ]
Zo en dan deze dan! Oef!quote:
Ik weet alleen dat er websites en acties zijn opgericht door van die designmensen tegen IE omdat het afwijkt en er niet mee te werken valt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?
Die is wel gaaf, beetje kapot alleenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo en dan deze dan! Oef!
[ afbeelding ]
Wie is er nou tegen IE...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er websites en acties zijn opgericht door van die designmensen tegen IE omdat het afwijkt en er niet mee te werken valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |