Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Miskoop!!Echt zo bagger, ga je OSX gebruiken?
Hoe kan dat nou zijn wat je zoekt... Je hebt er niet eens een fatsoenlijke Internet Explorer op...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja
Mee gewerkt bij vrienden, is toch wel wat ik zoek in een computer
Dat ^^quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef VeJaderr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou zijn wat je zoekt... Je hebt er niet eens een fatsoenlijke Internet Explorer op...
Bedoelde ook niet wat voor 'n Fender, maar wat voor 'n Mac.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef KaMo het volgende:
Ik heb geen Fender besteld, dat was een voorbeeld van een gitaar merk wat ook vaak haters en fanboys heeft. Beter voorbeeld: Dean Guitars
Ik heb nooit Internet Explorer gebruikt, altijd firefox
Daarom!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kun je straks eindelijk stabiel audio opnemen!
Mac MiniMacquote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet wat voor 'n Fender, maar wat voor 'n Mac.
En Internet Explorer blijft gewoon het beste, daar kan geen Firefox tegen op, laat staan die Safari bagger van Apple.
En daar betaal je dan een hondertje of 8 voor zeker?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Daarom!
[..]
Mac MiniMac
2,26-GHz Intel Core 2 Duo
4 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM - 2x2 GB
Serial ATA-schijf van 160 GB
En dan Magic Mouse en draadloos toetsenbord
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2010 18:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En daar betaal je dan een hondertje of 8 voor zeker?
Whehe!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En Internet Explorer blijft gewoon het beste, daar kan geen Firefox tegen op, laat staan die Safari bagger van Apple.
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld heb je veel snellere Acer...
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.
Plus, ik houd van appels
Pardon? Internet Explorer is echt compleet ruk! Da's al haast geen mening meer...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg audio- en video-bewerkingsprogramma's die zeker niet onder doen aan die Apple troep en nog gratis zijn ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.
Plus, ik houd van appels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |