quote:
Je doet het in ieder geval beter als ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:45 schreef GuidooH het volgende:
Als je wilt lachen klik je hier voor een stukje bagger van mij..
Kiddin' right?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter als ik
Klinkt nog niet zo slecht.
Godeshumor wat een knakeboelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:45 schreef GuidooH het volgende:
Als je wilt lachen klik je hier voor een stukje bagger van mij..
Kopuh?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:02 schreef VeJaderr het volgende:
[..]
Dat dus, verkoop je gitaar maar...
Ja, deal!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Akoestisch bagger ding..
Hier:
[ afbeelding ]
10 euro, niet meer niet minder, hebben we een deal?
Ok deal, je gitaar klinkt beter dan 10 euro, dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:12 schreef GuidooH het volgende:
Akoestisch bagger ding..
Hier:
[ afbeelding ]
10 euro, niet meer niet minder, hebben we een deal?
Sorry, al verkocht aan VeJaderr..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:22 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ok deal, je gitaar klinkt beter dan 10 euro, dat sowieso.
Zelfs je stem klinkt niet heel rukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:30 schreef GuidooH het volgende:
Sorry, al verkocht aan VeJaderr..
Maar om het weer een beetje ontopic te houden... Hij klinkt niet eens heel slecht, een stuk beter dan 2 weken terug toen de snaren uit de fabriek er nog op zaten (al zo'n 3 jaar xD). Maar wil wel een nieuwe, zit nog te twijfelen tussen elektrische of akoestische. Wil wel een betere akoestische, maar heb nog een akoestische (nog wel, VeJaderr, wanneer kom je hem ophalen?) dus die nieuwe akoestische kan ook wachten...
Ohquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:32 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Zelfs je stem klinkt niet heel ruk
Je moet alleen nog veel leren, met name ritmisch. Laat de open akkoorden los en pingel gewoon wat
Als je het leuk vind ga je vanzelf spelen, les helpt je met de basics maar stompt uiteindelijk je creativiteit af. Dus neem les totdat je jezelf kan bedruipenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:12 schreef GuidooH het volgende:
Oh
Ja moet nog wel veel leren, maar ik speel ook pas 3-4 maanden ofzo (verdeeld over 3 jaar)..Weet niet zo goed hoe ik verder moet, misschien les overwegen.
Wou zelfs al Fok!Idols voor de garp meedoen met gitaar, doe denk maar zonder gitaar...
Mja denk dat ik voorlopig nog thuis aan blijf kloten.. Werk vanuit huis dus kan zo m'n gitaar pakken en een uurtje pauze nemen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:30 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Als je het leuk vind ga je vanzelf spelen, les helpt je met de basics maar stompt uiteindelijk je creativiteit af. Dus neem les totdat je jezelf kan bedruipen
Van de weg geschoven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:49 schreef Aresdreams het volgende:
blegh, koud,sneeuw, kut sneeuw, schade aan auto, hopelijk alleen me wiel die naar de kloten is, en niet wat daar achteraan zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |