Ah hoorde ik het toch goed, zat niet echt op te letten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Werd zojuist ook vermeld na den haag vandaag
Volkskrantquote:AMSTERDAM - Oud-president van de de Verenigde Staten Bill Clinton is donderdag naar een ziekenhuis in New York overgebracht. Dat meldt de Amerikaanse zender ABC.
Hij zou zijn opgenomen met hartklachten. In 2004 heeft Clinton al een viervoudige bypass-operaties ondergaan.
Volgens CNN klaagde Clinton over pijn in zijn borst.
De 63-jarige Clinton is overgebracht naar het Presbyterian Hospital in Manhattan. Volgens ABC News hebben bronnen gezegd dat het 'waarschijnlijk om een stent-procedure gaat'. In dat geval wordt een buisje in een bloedvat geplaatst om de ader open te houden, zodat de bloedsomloop zonder problemen op gang blijft.
Clinton was president van Amerika tussen 1993 en 2001.
Hoe kan het dat ik de avatar van Gebruikersnaam niet zie hier?quote:
omdat je dat wellicht hebt uitgeschakeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef Deux het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik de avatar van Gebruikersnaam niet zie hier?
Dat idd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef fratsman het volgende:
Bill is cool.Hopelijk komt alles goed met 'm.
Straks hebben we Phil Harris, Meneer van der Sloot en Bill Clinton allemaal binnen 2 dagen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef static het volgende:
Zou hij al dood zijn? CNN is in rep en roer.
Ja, de rest van de avatars wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
omdat je dat wellicht hebt uitgeschakeld![]()
![]()
Zie je de rest van de avatars wel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |