Ik vind het wel een beetje raar dat 'ie dat nodig heeft: grow up, denk ik danquote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat een puber aan banden wordt gelegd wat betreft gamen hoor. Helemaal nu hij een kindje heeft waar hij verantwoordelijk voor is.
Ik denk niet dat hij meehelpt in het huishouden!quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af waar die jongen de tijd vandaan haalt om 2 uur per dag te gamen. Hoe doet hij dat naast werken, zorgen voor zijn kind, meehelpen in het huishouden, aandacht geven aan zijn vriendin...?
(Van generatie2010.ncrv.nl)quote:Charrel is naast vader, vier dagen per week automonteur en hij gaat nog 1 dag per week naar school. Dijana werkt 24 uur per week, maar wil het liefst terug naar school om een stabiele toekomst op te kunnen bouwen.
was bijna alleen maar herhaling. De niet herhaling was de kennismaking met de nieuwe stellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
ik moet vorige week nog kijken en neme deze week op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |