abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 22:17:09 #76
240917 Mula
pi_77901282
Ik vond Nathalie en Desire echt veel leuker overkomen dan in de eerdere afleveringen.

Hadden jullie trouwens ook het idee dat die tienervader heel erg de baby naar zich toetrok?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:18:07 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901324
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huh? Is het volgende week niet meer?
Ik heb het hele concept gemist, geloof ik.
Het is een beetje het idee als die Britse docu die kinderen om de 7 jaar in beeld brengt.
Dit moet dus ook 18 jaar gaan duren en dan krijg je dus maar 1 keer per jaar wat beelden. Blijkbaar dus elk jaar aan januari.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:18:59 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901355
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ahw die babytjes!!! eierstokken gaan hier de hele kamer door!! Tranen trouwens ook!

Lijkt me ook zo eng om dan ineens je babytje mee naar huis te mogen nemen. Dan sta je er dus helemaal alleen voor en zo;n kleintje is helemaal volledig afhankelijk van jou. Maar wat een geweldig gevoel moet het ook zijn. Echt WAUW! Hoop dat zo snel ook mee te mogen maken!
Heerlijk!
Onze kraam was er die eerste dat ook maar 45 minuten en toen was ze weer weg. Ze heeft ons alleen even geinstalleerd, verteld hoe we een flesje moesten maken, hoeveel er in moest zeg maar en dat was het.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:21:59 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77901497
Het is idd heerlijk om met je baby'tje weer thuis te komen...

Ik heb dus eigenlijk geluk gehad met mijn kraamhulp...
Make love, not war ☮
pi_77901590
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ze mag van mij het komend jaar zich op haar tempo ontwikkelen.
En daarna?
Zal wel zijn omdat het pas vlgend jaar weer verdergaat.Dat we dan kunnen evalueren of ze zich er wel aan gehouden heeft

Dat eco-stel met hun strenge toespreken Viel me wel een beetje tegen van ze, eerlijk gezegd
On zeh laptop
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:24:16 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901602
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Het is idd heerlijk om met je baby'tje weer thuis te komen...

Ik heb dus eigenlijk geluk gehad met mijn kraamhulp...
Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:25:06 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77901650
ik vond het bij de eerste helemaal niet heerlijk. Kwam rond 14 uur thuis, toen was de kraam er rond 14.30 en ging om 17.00 weer weg. en ja, daar zit je dan, met een huilend kind, niet slapen, borstvoeding, onzekerheid en weet ik wat. Nee, dat was niet tof.

Bij tweede en derde was het wel heerlijk. Zo'n klein wurm
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:25:10 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77901655
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo zie ik dat niet hoor. Die 45 minuten was precies genoeg voor ons om de eerste avond en nacht door te komen en ik heb niet het gevoel gehad in het diepe gegooid te worden. We redden ons wel.
Okay, maar je hoort ook vaak genoeg dat er niet een goed gevoel is...
Make love, not war ☮
pi_77901691
Hmm... nou moeten we weer bijna een jaar wachten da's dan wel weer jammer.... Ik vond het wel weer leuk om te zien vandaag... erg jammer voor dat stel wat in bad wilde bevallen, vond het echt heel sneu voor haar.

OH en BE, door je neus ademen, dat is mij ook even ontgaan, al helemaal tijdens de bevalling zelf.

En die Labor Mate... sorry, was mijn idee (althans, ik heb hem gebruikt en in mijn bevallingsverhaal genoemd en die had ze gelezen en daarom ook op de iphone gezet). Werkte wel handig hoor!

Wij zijn eerst nog ruim 2 dagen in het ziekenhuis gebleven en konden vervolgens op 1e kerstdag om 18:00 uur naar huis. Mooi dat je dan geen kraamhulp meer krijgt... Ook geen instructies of zo, dus maar alles zo gelaten als in het ziekenhuis, en wachten op de kraamhulp de volgende dag voor we met hoeveelheden voeding en zo gingen expirimenteren.
pi_77901735
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heerlijk!
Onze kraam was er die eerste dat ook maar 45 minuten en toen was ze weer weg. Ze heeft ons alleen even geinstalleerd, verteld hoe we een flesje moesten maken, hoeveel er in moest zeg maar en dat was het.
Vond je dat in eerste instantie niet eng? Oh edit, ik lees al dat het voor jullie precies genoeg was.

Wat bijzonder is het toch om een babytje te mogen krijgen! Laat dat even gezegt zijn!
pi_77901820
Bij Amber was de kraam te laat. Amber is om 8.45 geboren en de kraam kwam om 9.30.
Bij Tess waren ze ook te laat, veel te laat!! Tussen tijd van bellen tot tijd van aankomst zat ruim 1,5 uur. Na 2 uur is ze weg gegaan maar dat had niet gemogen omdat Tess ondertemp had.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77901822
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef Mula het volgende:
Ik vond Nathalie en Desire echt veel leuker overkomen dan in de eerdere afleveringen.

Hadden jullie trouwens ook het idee dat die tienervader heel erg de baby naar zich toetrok?
en dat die tienermoeder dat ook helemaal niet zo erg vond... (gewoon het idee hoor, ik weet niet of het zo was...)
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:46 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901844
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Vond je dat in eerste instantie niet eng?
Nee, klinkt mss suf, maar hoe moeilijk kan het zijn? Flesje geven, luier verschonen, en knuffelen!
En... wij hadden dan de mazzel dat Sasha deed wat de meeste kindjes de eerste nacht schijnen te doen, slapen, slapen en nog meer slapen. Die was ook kapot van de hele bevalling enzo.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:26 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_77901872
Ik weet nog van Cas, ik zat in het ziekenhuis en vroeg e af hoe ik dit nou in godsnaam ook al weer moest doen! Heb de hele nacht wel 2x een pleeg gezien, 1x omdat ik wat wilde eten en 1x omdat Cas opeens een bekertje melk kreeg ik zat echt alleen maar zo te kijken:

MAar eh, de aflevering, tong uitsteken aanleren bij een baby ze heeft gewoon honger!

De boomknuffelaars, daar wás ik fan van, tot ze het over streng toespreken had
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:30:26 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77901922
Ik vond het wel weer interessant. M'n lief kan niet zo tegen die barende vrouwen.. 'oohh mooi he? dat dat kan? ---> 'Nou ik vind het maar goor, eigenlijk. Bah . hahaha.

Ik moet wel zeggen dat ik jullie erg hard vind hoor . Ik ben zelf geen mama en zelfs/ook ik zie dingen die volgens mij niet zo horen of goed zijn, maar ik neem aan dat ze allemaal handelen op het topje van hun kunnen en met alle liefde die ze hebben.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77901978
denk ik ook wel kimpossible, maar het is af en toe heerlijk om gewoon even te kunnen afgeven...
(ook een reden waarom ik dat van mij niet op tv zou willen hebben)
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:33:01 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77902033
Het lijkt me ook heerlijk hoor, om lekker met z'n drietjes thuis te zijn, zonder gedoe of mensen om me heen.
KuikenGuppy
pi_77902194
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef mijsje het volgende:

[..]

en dat die tienermoeder dat ook helemaal niet zo erg vond... (gewoon het idee hoor, ik weet niet of het zo was...)
Ze zei toch juist dat ze daar jaloers van werd?

Ik vond het zweefstel echt zo zielig trouwens, dat ze toch naar het ziekenhuis moest.

Jammer dat het nu volgend jaar pas weer komt, ik dacht dat het gewoon elke week kwam. Vond het al vreemd, 18 jaar lang elke week
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 22:37:31 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_77902265
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:

[..]

ja...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77902389
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik vond het zweefstel echt zo zielig trouwens, dat ze toch naar het ziekenhuis moest.

Jammer dat het nu volgend jaar pas weer komt, ik dacht dat het gewoon elke week kwam. Vond het al vreemd, 18 jaar lang elke week
ik dacht al dat ik iets miste... vond het al zo raar... is dat ook weer opgehelderd...
pi_77903107
Sneu van die badbevalling. Dure grap ook volgens mij. Ik vraag me af of ze midden in de nacht wel echt weeën had ofdat ze het gewoon heel graag wilde.
Uiteindelijk wel matuurlijk, toch weeën.
Ik weet nog niet wat ik van de naam Sylvijn vind.

Als Suzanne gaat wachten tot Sophie mama zegt dan kan ze nog lang wachten.

Ik vond die iPhone app wel handig. Had zelf ook zoiets maar uiteindelijk niet gebruikt. En wat me opviel was dat ze volgens mij niet doorhad dat ze al bevallen was. Ze keek helemaal niet naar het kindje en bleef doorpuffen.

Tot slot. Ik word gewoon helemaal onrustig van dat knalgroene bladbehang. En die kamer van Charlene is me ook te druk.

Oh en wat draagt desire hippe jurkjes. Maar helemaal niet borstvoedings praktisch.
pi_77903240
Over die zkh bevalling. Dat kwam toch niet als donderslag bij heldere hemel, ljkt me. Zeker als hij zegt dat ze al zo vaak waren geweest. Daar had ze misschien een beetje rekening mee kunnen houden???
pi_77903563
dat zal wel een beetje een kwestie van 'kop in het zand' zijn geweest
Ik weet van mezelf dat de enige optie voor mij alijd gewoon thuisbevallen was. Ook al wist ik ergens in mijn achterhoofd heus wel dat het een optie kon zijn als en wanneer enzo
On zeh laptop
pi_77903856
Ja kan ik me ook wel voorstellen hoor. En helemaal als je dan ook al 4 keer eerder gewoon naar huis gestuurd bent. Wel heel sneu.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77904301
Zo jammer dat het nu pas volgend jaar weer komt, dan zijn we het toch allang weer vergeten?

De mamavrouwen zijn idd veel aangenamer dan de zwangerevrouwen.

En Silvijn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')