abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77949612
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:06 schreef Leppie7 het volgende:
iedereen roept wel raar dat niemand wat doet, maar ik vind het op de eerste plaats raar dat die jongen zelf dei gast zijn tanden niet naast zijn anus heeft geïmplanteerd,
gebeukt worden uit het niks = epic fail van de dader
gebeukt worden zelf niks terug doen en verwachten dat anderen wel helpen = EPIC fail van het slachtoffer

ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?
daarnaast heb je idd dat mensen laf en egoistisch zijn geworden maar aan de andere kant heb je zelf ook kans om klappen te krijgen of problemen met de politie.

een keer mee gemaakt dat een paar vrienden van mij ruzie kregen.
deze jongens zien er "gay" uit en een paar medelanders vond dat genoeg aanleiding om erop te gaan slaan.
zeg maar 10 tegen 2.
ik ben er tussen gekomen, praten werkte niet meer dus toen maar vechten.
aangezien ik wat sterker was en groter kreeg ik er een paar tegen de vlakte totdat ze dus met de hele groep tegen mij kwamen.
heb ook 2 minuten op de grond gelegen terwijl de kakkerlakken bewust op mijn hooft, borst, rug en nek trapten. door mezelf in een soort foetushouding te kruipen liep het slechts af met blauwe plekken en een kleine snee boven mijn wenkbrauw.

3 politieagenten die verderop stonden grepen niet in...moest eerst versterking komen

en een keer omver gereden door een marokkaan in zijn auto...stadswachten die 10 meter verderop stonden grepen ook niet in...

en het meest bizarre was toen een kerel zijn vriendin aftuigde en ik de dader en vriend pakte en ze total los heb geslagen ik de politie op mijn dak kreeg die eerlijk zei dat ze het speet dat die jongen een aanklacht indiende en ik de lul kon zijn als dit voorkwam.
(toen heb ik maar gedreigd dat als die dat deed ik hem zou opzoeken en de laatste aframmeling peanuts was vergeleken bij wat hem te wachten stond )

maar goed sinds die paar keer grijp ik ook niet snel meer in, ik heb geen strafblad en wil dat zo ook houden ivm solliciteren. en hier in nederland met het kromme rechtssysteem is alles mogelijk
pi_77974690
nogmaals al ben je niet sterk, je kan altijd 112 bellen, gvd
Jusqu'ici tout va bien...
pi_77974981
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hier helpt ook niemand...
het meisje gaat zelfs tussen drie veiligheidsbeambten staan om aan haar belaagster te ontkomen, maar de enige actie die die drie sukkels ondernemen, is wat door de walkietalkie roepen...

Ik ga er gewoon geen topic meer over openen want heel de dag door word je geconfronteerd met zulke berichten... het is ongelofelijk dat we dit als "beschaafde" samenleving maar laten gebeuren...

Misschien moeten we naast een funny pic dumptopic ook maar een centraal tragisch nieuwstopic openen...
wat kan je nog zeggen over zulke "incidenten"? doodstraf, rip aan de nabestaanden en alle andere standaarddingen... het is gewoon een pleurisbende en het wordt met de dag erger...
wat moet je nou doen? negeren?
[..]

http://www.gva.be/nieuws/(...)ijken-toe-video.aspx
Blegh, krijg er altijd een naar gevoel van als mensen op het hoofd schoppen van zij die weerloos op de grond liggen. Kansloos.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 14 februari 2010 @ 02:07:12 #54
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77975029
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En dan kom je tussenbeide.......
Doe de dader, sorry, verdachte, vooral geen pijn.
Want dan laat justitie inees de melktanden zien.

Jammer maar helaas, het slachtoffer heeft in Nederland geen schijn
van kans, alle mpositieve aandacht gaat naar de tokkies.
Tjah komt dit niet dankzij teveel gristenen in de regering oid?
Ene wang enzo toekeren ed?
Snollebolt
  zondag 14 februari 2010 @ 02:08:31 #55
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77975046
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef daardbei het volgende:

[..]

ooit bedacht dat sommige mensen fysiek niet in staat zijn om zich goed te verweren?
daarnaast heb je idd dat mensen laf en egoistisch zijn geworden maar aan de andere kant heb je zelf ook kans om klappen te krijgen of problemen met de politie.

een keer mee gemaakt dat een paar vrienden van mij ruzie kregen.
deze jongens zien er "gay" uit en een paar medelanders vond dat genoeg aanleiding om erop te gaan slaan.
zeg maar 10 tegen 2.
ik ben er tussen gekomen, praten werkte niet meer dus toen maar vechten.
aangezien ik wat sterker was en groter kreeg ik er een paar tegen de vlakte totdat ze dus met de hele groep tegen mij kwamen.
heb ook 2 minuten op de grond gelegen terwijl de kakkerlakken bewust op mijn hooft, borst, rug en nek trapten. door mezelf in een soort foetushouding te kruipen liep het slechts af met blauwe plekken en een kleine snee boven mijn wenkbrauw.

3 politieagenten die verderop stonden grepen niet in...moest eerst versterking komen

en een keer omver gereden door een marokkaan in zijn auto...stadswachten die 10 meter verderop stonden grepen ook niet in...

en het meest bizarre was toen een kerel zijn vriendin aftuigde en ik de dader en vriend pakte en ze total los heb geslagen ik de politie op mijn dak kreeg die eerlijk zei dat ze het speet dat die jongen een aanklacht indiende en ik de lul kon zijn als dit voorkwam.
(toen heb ik maar gedreigd dat als die dat deed ik hem zou opzoeken en de laatste aframmeling peanuts was vergeleken bij wat hem te wachten stond )

maar goed sinds die paar keer grijp ik ook niet snel meer in, ik heb geen strafblad en wil dat zo ook houden ivm solliciteren. en hier in nederland met het kromme rechtssysteem is alles mogelijk
WTF!!!!! Hoe krom is het niet geworden in ons land!
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')