We hebben ook wel een aantal zaken moeten afbellen in Amsterdam, pas na 6 keer proberen kwamen we iemand tegen die het wel wilde doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:00 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben wel geen ouder.
Maar heb zelf 21 piercings.
En op weg om piercer te worden
Maar ik vind groep 8 wel erg jong voor een tongpiercing.
Zelf vind ik het ook raar dat de betreffende piercingstudio ook de tongpiercing heeft gezet
Want 12 is daar nog veelste jong voor.
en het is dus vrij logisch dat de school daar zo op reageerd
Dan had ik het 3 jaar later acceptabeler gevonden. Ze is 12, een kind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
We hebben ook wel een aantal zaken moeten afbellen in Amsterdam, pas na 6 keer proberen kwamen we iemand tegen die het wel wilde doen.
En of ze te jong is, ik weet het niet. Het is een meisje met een eigen wil, die ook precies weet wat ze wil. Ik denk als ik het nu niet had gedaan, dat het sowieso binnen 3 jaar zou zijn gebeurd
neus en oor zijn over het algemeen beter geaccepteerd dan overige piercingsquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, wtf.
In groep 8 had ik ook mijn eerste piercing. Een neuspiercing. Niemand die er ooit een probleem van heeft gemaakt.
Dat klopt inderdaad, maar het blijft een piercing.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
neus en oor zijn over het algemeen beter geaccepteerd dan overige piercings
Absoluut mee eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar het blijft een piercing.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef Pieter-utd het volgende:
Daarbij staat het Deborah ook nog eens goed.
Nee tattoo doen we pas na 14 jaar, daar zijn duidelijke afspraken over gemaakt in huis. Daar zou je snel kunnen hebben dat ze iets wat ze op hun 12de leuk vinden later niet meer leuk vinden. Alhoewel een naam van ouders of broertje misschien wel acceptabel zou zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Pixie. het volgende:
Ja maar er is altijd een risico dat dingen fout gaan.
En ik vind dat meisjes uit groep 8 willen allerlei dingen.
Als ze een tattoo zou willen zou je het dus ook toegeven omdaat het een meisje is met een eigen wil.
In iedergeval vind ik het heel slecht van de piercingstudio.
Want dit is eigenlijk gewoon verboden
12 - tongpiercing.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:11 schreef Troll het volgende:
[..]
Nee tattoo doen we pas na 14 jaar, daar zijn duidelijke afspraken over gemaakt in huis. Daar zou je snel kunnen hebben dat ze iets wat ze op hun 12de leuk vinden later niet meer leuk vinden. Alhoewel een naam van ouders of broertje misschien wel acceptabel zou zijn
Na alleen als ze er zelf mee komen, wil mijn naam niet op hun lichaam aandringen. Dus alleen als ze er zelf mee komen is er over te pratenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
12 - tongpiercing.
14 - tattoo.
16 - ?
Een tattoo als ze nog maar 14 is en wat als ze er spijt van krijgt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee tattoo doen we pas na 14 jaar, daar zijn duidelijke afspraken over gemaakt in huis. Daar zou je snel kunnen hebben dat ze iets wat ze op hun 12de leuk vinden later niet meer leuk vinden. Alhoewel een naam van ouders of broertje misschien wel acceptabel zou zijn
Ik vind dat echt zo'n vreemd argument. Het vreemdste eraan vind ik dat het helemaal niet altijd opgaat. Geldt het bijvoorbeeld ook als het om roken of blowen gaat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
En of ze te jong is, ik weet het niet. Het is een meisje met een eigen wil, die ook precies weet wat ze wil. Ik denk als ik het nu niet had gedaan, dat het sowieso binnen 3 jaar zou zijn gebeurd
Ik ga ook de naam/geboortedatum van mijn broertje laten tatoėren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tof, ik heb zelf de namen van m'n broertjes op m'n lijf staan en die van me vorige vriendin (niet haar broertjes dus hehe).quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga ook de naam/geboortedatum van mijn broertje laten tatoėren.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef Pieter-utd het volgende:
... Daarbij staat het Deborah ook nog eens goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |