quote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Laatste keer dat ik een nieuwe enthousiast begroet zeg
* Etcetera gaat de OP aanpassen
Het waren jouw open armen die hem van de wijs brachten. Daardoor heeft hij zijn dekking laten zakken....quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik was je voor. Ik heb ook de Wiki-rechten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Goed zoquote:
In that case heb ik iemand anders eruit gegooidquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was je voor. Ik heb ook de Wiki-rechten.
Was dat ook de manier waarop Nina Hagen II jou een blauw oog heeft kunnen slaan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het waren jouw open armen die hem van de wijs brachten. Daardoor heeft hij zijn dekking laten zakken....
Meestal weet ik wel wanneer ik mijn kop moet houden.quote:
Hou het nou maar bij geen commentaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het waren jouw open armen die hem van de wijs brachten. Daardoor heeft hij zijn dekking laten zakken....
Weltrusten !quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:26 schreef iamredleader het volgende:tegen alle verwachtingen in lig ik nog niet in bed
maar daar gaat oer 3 minuten verandering in komen
Welterusten allen![]()
Die zie ik morgen weer.... Ik zal haar de groeten van je doen... Misschien dat het 1 van de laatste keren wordt......quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat ook de manier waarop Nina Hagen II jou een blauw oog heeft kunnen slaan?
Is goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zie ik morgen weer.... Ik zal haar de groeten van je doen... Misschien dat het 1 van de laatste keren wordt......
En terecht dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:29 schreef Soempie het volgende:
Wat een kritische geesten hier.
Ik speel met de gedachte om per volgende maand naar een andere vechtsportschool te gaan.... Ben de sfeer tijdens mijn eigen trainingstijd zat.... Ghettoblasters met rapmuziek en van die ordinaire slettebakken langs de kant die zitten te geilen op de vechters.... Daarom train ik op vrijdag met de kickbokslessen voor beginners mee. Maar ik wil gewoon een professionele sfeer om in te trainen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed.![]()
Durf je niet meer tegen haar te vechten dan?
En de sportschool houder wil niets aan die situatie doen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik speel met de gedachte om per volgende maand naar een andere vechtsportschool te gaan.... Ben de sfeer tijdens mijn eigen trainingstijd zat.... Ghettoblasters met rapmuziek en van die ordinaire slettebakken langs de kant die zitten te geilen op de vechters.... Daarom train ik op vrijdag met de kickbokslessen voor beginners mee. Maar ik wil gewoon een professionele sfeer om in te trainen.
Die vind het wel best zo. En de meeste jongens ook. Alleen ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de sportschool houder wil niets aan die situatie doen?
Dan start je gewoon je eigen vechtsportschool.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die vind het wel best zo. En de meeste jongens ook. Alleen ik niet eigenlijk.
Misschien is dat wel een idee ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan start je gewoon je eigen vechtsportschool.
Je hebt in ieder geval al een geschikte kandidate voor achter de balie en een leerlinge voor in de beginners klas.
Kijk. Weer een probleem minder op deze wereld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een idee ja!
Morgen even voor een ruimte kijken.... En wat valse diplomas kopen......quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk. Weer een probleem minder op deze wereld.
Die maakt Etcie wel voor je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
En wat valse diplomas kopen......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |