abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_257920
Ik ben boos Ik voel me machteloos en daar wil ik iets aan doen maar voordat we daarbij komen wil ik jullie eerst uitleggen waarom ik mezelf boos en machteloos voel.

Vandaag is JOP de bus uitgestuurt voor iets waar hij al voor is gestraft. Het feit dat hij betrokken is geweest bij een vechtpartij in het uitgaans circuit wordt hem nu voor de 2e keer gepresenteerd. Voor diegene die regelmatig gaan stappen is eenvechtpartij soms een onvermijdelijke zaak en zeker op de manier waarop JOP erbij betrokken is geraakt.
Dit rechtvaardigt overgens niet zijn daad.

Wat mij het meeste stoort is het feit dat een programma waarin zo genaamd het volk mag kiezen wie weg gaat en wie blijft de redactie voor de mening van het volk denkt te praten door JOP de bus uit te sturen om het programma geen negatieve publiciteit te geven.

Ik had persoonlijk het volk laten spreken door ze te laten stemmem. Nu kan het volk niet meer oordelen want er is al een oordeel gevelt.

Ik roep dan bij deze op om het programma DE BUS niet meer te kijken. Je moet natuurlijk zelf weten of je kijkt of niet ik zou graag met mensen in kontakt komen die er net zo over denkt.

Want als niemand kijkt begrijpt de Redactie vanzelf wel dat ze fout zaten.

Grtz,
DaWeb

Je leeft vandaag en niet morgen ...
  vrijdag 7 april 2000 @ 19:42:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_257921
Ik begrijp je frustatie, en deel je boosheid omtrent de belachelijkheid van het wegsturen van een persoon nav een vergrijp waarvoor hij al lang en breed gestraft is. Zeker als Hans Kraay jr. (een drankrijder en klappen uitdeler aan een agent)rustig bij de Amsterdamse campingzender mag blijven werken.

Het is TE zielig voor woorden

Maar De Bus boycotten ?? Ja, ik ben d'r gek

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')