Haha die intro heb ik ook meerdere keren bekekenquote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
PARCOURS!quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
I had to use the win-lose methodquote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Die bemiddelings-aflevering gisteren op CC![]()
quote:Todd: There’s this guy and he’s at a nymphomaniac convention and he is psyched because all these women are smokin’ hot perfect 10s except for this one woman who looks a lot like…like [points at Phyllis]
Kevin: Phyllis?
Michael: No, no, no…that crosses the line.
Todd: Ex-squeeze me?
Michael: Not you, Kevin. It’s just unwarranted. Hostile work environment Kevin.
Kevin: Well Packer said it.
Michael: No you said it. He pointed. A point is not a say. Look Kevin, we are a family here. And Phyllis is a valued member of that family…like a grandmother.
Phyllis: I’m the same age as you Michael…
Michael: I don’t know about that.
Phyllis: We’re in the same high-school class.
Michael: Well, I had a late birthday and usually September is the cutoff point…
Haha dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Dat komt door de PAL speedup, al onze DVD's spelen namelijk 4% sneller af in vergelijking tot de originele NTSC bron op de Amerikaanse DVD. Als je het opmerkt is het behoorlijk irritant jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Inderdaad, daar stoor ik me soms wel een beetje aan. Laatst zelfs es een keer een intro van een seconde of vijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef BoerBert het volgende:
De intro op CC is ook duidelijk sneller/anders gepitched.
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens nu seizoen vijf aan het kijken. Maar ik mis Toby daar een beetje. Ik moet altijd om hem lachenDie Holly is saai
Hij straalt dat saaie altijd zo goed uitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.
http://www.officetally.co(...)-years-at-the-officequote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef BasvB het volgende:Deleted scenes zijn altijd mooi, in de deleted scenes van booze cruise kun je creed even mooi de blues spelen:)
Weet iemand hier trouwens of Steve Carell volgend seizoen (7) nog steeds meedoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |