Over de XBox heen bedoel je?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef MacorgaZ het volgende:
That's why they call it the Xbox 360, because when you see it you turn 360 degrees and walk away.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
'Why don't you move the m&m's? ' "Why don't you SHUT UP!' Hehe
Een internet meme die ik niet ken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Google die zin eens, en kijk naar de posts erboven.
nopequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:38 schreef Elusive het volgende:
haha michael die dat pepermuntje van haar hand af snoeptlag ff dubbel hier op de vloer
die milf komt me trouwens bekend voor, dat is toch de vriendin van "michael" in The 40 year old virgin?![]()
"That was an overreaction"quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Babbatuur het volgende:
Nu de herhalingen weer op Comedy Central zijn en zijn geweest zie ik nu pas hoe jammer het is dat Andy aan een anger-managementcurus heeft deelgenomen
Ja volg het ook, maar het niveau van The Office vind ik toch net iets hoger..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Parks is echt hilarischquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Wel eens gekeken ja. Wil ze allemaal wel eens gaan kijken. Maar ik volg op dit moment te veel series. Da's best vervelend :pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
dat is echt een serie die ik gewoon niet "snap"quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.
Die scene!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Seinfeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Humor kun je nu eenmaal niet uitleggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Darryl is sowieso een baas, ik vond hem altijd al een van de tofste figuren in de serie.
En die Indiase hoer is zo godsgruwelijk irritant.
Bedankt voor de uiltleg, dat had ik echt niet door.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michaelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Ga het ook even downloaden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
De echte held uit de serie is natuurlijk Ronquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
De echte held uit de serie is natuurlijk Ron
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
De echte held uit de serie is natuurlijk Ron April
[USA] Parks and Recreationquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef arucard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duke Silver![]()
Is er eigenlijk al een P&R topic?
Je sarcasme faalde. Ik hielp je alleen maar. STANK VOOR DANK HE!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uiltleg, dat had ik echt niet door.![]()
Het is juist een teken dat ze heel goed speelt als ze daadwerkelijk zo dom en irritant overkomt.
Wat dacht je van de gaap van Andy rond de 1.25?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef AMDB het volgende:
Dwight op de fiets was geniaal, rest vond ik maar matig.
quote:Private Investigation
Think your significant other is cheating on you?
Do you think your neighbor is a terrorist? They are! Want to know with which organization?
Want to keep tabs on your son through his rumspringa?
Has your dog, cat, or tarantula gone missing?
Is someone stealing your seed corn?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:08 schreef Felixa het volgende:
Na Magnum P.I. is er nu ook Schrute P.I.![]()
http://www.schrutepi.com/
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Seizoen 7 is de laatste met Steve Carell.
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?
"I think that will probably be my last year,"
Zou The Office veel tijd vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
zijn films zijn altijd kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
En zijn personage is Anchorman is briljant.quote:
die was idd geniaal ja. 40 year old virgin vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zijn personage is Anchorman is briljant.
Ik vind Get Smart puur om Steve Carell ook geniaal. De film zelf is een prutswerk van jewelste maar Steve maakt dat meer dan goed.quote:
Blood Drive was die ep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef prefap. het volgende:
weet iemand toevallig in welke aflevering er een man komt om het telefoonsysteem te verbeteren waardoor pam overbodig wordt en dan doet jim alsof hij michael is en leidt michael af door op fonzie style eeeeeeyy!te zeggen?
Parks is ook leuk inderdaad, net 'Sister City' gezien!quote:
Geniale aflevering.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Parks is ook leuk inderdaad, net 'Sister City' gezien!
Why don't you call the park after Chavez? You can have a nice, big fountain of his head so that when the water is coming out he's spitting at you all the time. You should write this down.
3.4quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:30 schreef DaFrenk het volgende:
Het contract tussen Dwight en Angela
http://www.nbc.com/The_Office/exclusives/dwight-angela-contract/
prachtig idd, die kop die michael ook trektquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:24 schreef heiden6 het volgende:
"If I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby, and a gun with two bullets, I would shoot Toby twice!"
En het hele gedoe daaromheen inclusief demonstratie.![]()
![]()
Moehaha jaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahaha, die aflevering waarin Michael en Holly in die auto uit elkaar gaan, terwijl Darryl ernaast zit
Holly begint te huilen in die auto, vraagt Michael waarom, en dan: "Did Darryl touch you?" (Met Darryl die dan nog zegt: "What?!"![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |