Humor kun je nu eenmaal niet uitleggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Darryl is sowieso een baas, ik vond hem altijd al een van de tofste figuren in de serie.
En die Indiase hoer is zo godsgruwelijk irritant.
Bedankt voor de uiltleg, dat had ik echt niet door.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michaelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Ga het ook even downloaden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
De echte held uit de serie is natuurlijk Ronquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
De echte held uit de serie is natuurlijk Ron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |