Ja volg het ook, maar het niveau van The Office vind ik toch net iets hoger..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Parks is echt hilarischquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Wel eens gekeken ja. Wil ze allemaal wel eens gaan kijken. Maar ik volg op dit moment te veel series. Da's best vervelend :pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
dat is echt een serie die ik gewoon niet "snap"quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.
Die scene!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Seinfeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |