abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80900896
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Ja volg het ook, maar het niveau van The Office vind ik toch net iets hoger..
pi_80900952
quote:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Parks is echt hilarisch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:01:57 #213
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_80901030
Ik ben het nu ook aan het kijken, seizoen 1 gaat wel maar seizoen 2 is net zo goed en soms zelfs beter dan The Office.
O)))
pi_80901202
quote:
Wel eens gekeken ja. Wil ze allemaal wel eens gaan kijken. Maar ik volg op dit moment te veel series. Da's best vervelend :p
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_80906196
quote:
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:51:41 #216
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_80907312
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.
dat is echt een serie die ik gewoon niet "snap"
echt veel afleveringen van gezien, maar het is gewoon niet grappig. niet aan mij besteed
vanacht park & recreation even checken, bedankt voor de tip
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:51:30 #217
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_80916509
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_80918884
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:

Die scene!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 2 mei 2010 @ 00:26:52 #219
208538 JanPiraat
Aarrrr !!
pi_80919147
quote:

Seinfeld
  zondag 2 mei 2010 @ 00:49:10 #220
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_80919659
quote:

Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')