Dat heb je bij alle Amerikaanse series die in Nederland worden uitgezonden. In Europa gebruikt men het met PA televisiesysteem, in Amerika is het NTSC. PAL heeft dus een hogere bitrate, waardoor de stemmen ook versneld zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat Comedy Central de afleveringen iets versneld afspeelt.
Heb ik al gepost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, net gezien. Haha
Ligt het trouwens aan mij of is er iets anders aan de versie in Nederland? De stemmen klinken.. hoger.
Ik vond 't hilarisch toen Michael zich zo ongemakkelijk voeldequote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef Jivis het volgende:
Kevin's stem dubben over koekiemonster was geniaal, voor de rest vond ik het geen geweldige aflevering.
Erin was beter als minor character.
Dit is het US topic, wij zijn al 5 seizoenen verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat mij enigzins stoort is hoe het kan dat Jan INEENS zo 360 graden is veranderd met betrekking tot haar gevoelens voor Michael.
Eerst vond ze hem afschuwelijk, ergerde ze zich constant aan hem en nu ineens hebben ze een relatie.
Er word ook nergens echt duidelijk gemaakt wat ze in hem ziet... Ik bedoel hij heeft haar bijna haar baan gekost, hij irriteerde haar mateloos en bepaald aantrekkelijk is hij toch ook niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
INEENS zo 360 graden is veranderd
quote:Tonight on The Office, Carell is still onboard, and Michael keeps misreading the signal being sent by Donna/bar manager/his new love interest. Jim and Pam are working on their first sales pitch together and Donna is actually in Dunder Mifflin to hear all about it. Elsewhere, Dwight encourages Kelly to try out for the minority training program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |