quote:Private Investigation
Think your significant other is cheating on you?
Do you think your neighbor is a terrorist? They are! Want to know with which organization?
Want to keep tabs on your son through his rumspringa?
Has your dog, cat, or tarantula gone missing?
Is someone stealing your seed corn?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:08 schreef Felixa het volgende:
Na Magnum P.I. is er nu ook Schrute P.I.![]()
http://www.schrutepi.com/
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Seizoen 7 is de laatste met Steve Carell.
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?
"I think that will probably be my last year,"
Zou The Office veel tijd vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
zijn films zijn altijd kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
En zijn personage is Anchorman is briljant.quote:
die was idd geniaal ja. 40 year old virgin vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zijn personage is Anchorman is briljant.
Ik vind Get Smart puur om Steve Carell ook geniaal. De film zelf is een prutswerk van jewelste maar Steve maakt dat meer dan goed.quote:
Blood Drive was die ep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef prefap. het volgende:
weet iemand toevallig in welke aflevering er een man komt om het telefoonsysteem te verbeteren waardoor pam overbodig wordt en dan doet jim alsof hij michael is en leidt michael af door op fonzie style eeeeeeyy!te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |