Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef AskMe het volgende:
[ afbeelding ]
Spijt van dat vluggertje op de parkeerplaats
reageer nou eens normaalquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:10 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.
Ik reageer normaal. Maar denk niet dat ze daar iets aan kunnen doen. Lijkt me ook niet echt een leuk vernieuwend programma. Klinkt een beetje als all you need is love ala bnn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
reageer nou eens normaal, de site van BNN geeft dit toch aan, dus dan moeten we het maar geloven
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Ik verwachte meer zoiets als:
'Je eigenhandig gepimpte prostituee weer eens kwijt?', 'Te veel geouwehoer op de werkvloer?' of 'Hulp nodig bij aanvragen hoersubsidie?'
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben, Over mijn lijk en (persoonlijke favoriet) zijn goeie programma'squote:Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef PhalanX het volgende:
BNN is als sinds Bart de Graaff is overleden niet meer relevant.
Ze maken televisie voor opgefokte VMBO'ertjes.
No offense, maar dat programma zend de EO (de meest gehate zender in Nederland) al jarenlang uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben,
't is gewoon een programma, get over it. Vind je het niks, kijk dan gewoon lekker nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
Jij weet zeker veel aspecten in het leven te centraliseren rond jezelf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Rianne84 het volgende:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |