abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77890961

Spijt van dat vluggertje op de parkeerplaats, te schijterig voor een date of al drie jaar opwindende dromen over die lekkere vakantieliefde van toen? Dan ben jij degene die Dennis en Valerio zoeken. Voor het nieuwe BNN-programma Loverboys gaan de twee op pad om te helpen vinden, versieren, aan te maken, op te frissen, bij elkaar te brengen en uit te maken. Dennis en Valerio zorgen ervoor dat het woord 'loverboys' weer terugkomt op de plek waar het hoort; de liefde.

De achtdelige serie start half april, maar op zondag 14 februari (Valentijnsdag) geven Dennis en Valerio alvast een flinke aftrap, om 22.00 uur op 3.

HULP NODIG IN DE LIEFDE? MELD JE AAN!
Kun je die lekkere stoot uit de kroeg maar niet scoren, wil je je vriendin op spectaculaire wijze ten huwelijk vragen, heb je moeite om het uit te maken of ben je een te grote nerd om een gesprek gaande te houden op je eerste date? Meld je dan aan via loverboys@bnn.nl of vul dit formulier in. Valerio en Dennis staan iedereen bij in de zoektocht naar ware - of, tijdelijke - liefde.

Als je de site nog even wilt bezoeken ga dan naar: BNN Loverboys

Hieronder het intro-filmpje:

Gaat leuk worden !

[ Bericht 5% gewijzigd door AskMe op 14-02-2010 21:05:37 ]
 2011 13" i5 ...
  donderdag 11 februari 2010 @ 18:10:20 #2
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_77891142
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef AskMe het volgende:
[ afbeelding ]

Spijt van dat vluggertje op de parkeerplaats
Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.
pi_77891178
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:10 schreef onderjas het volgende:

[..]

Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.
reageer nou eens normaal , de site van BNN geeft dit toch aan, dus dan moeten we het maar geloven
 2011 13" i5 ...
  donderdag 11 februari 2010 @ 18:14:12 #4
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_77891251
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef AskMe het volgende:

[..]

reageer nou eens normaal , de site van BNN geeft dit toch aan, dus dan moeten we het maar geloven
Ik reageer normaal. Maar denk niet dat ze daar iets aan kunnen doen. Lijkt me ook niet echt een leuk vernieuwend programma. Klinkt een beetje als all you need is love ala bnn.
pi_77891655
Lijkt me absoluut geen interessant concept, en ze weten daar de meest oninteressante presentatoren aan te koppelen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77891751
Ik verwachte meer zoiets als:

'Je eigenhandig gepimpte prostituee weer eens kwijt?', 'Te veel geouwehoer op de werkvloer?' of 'Hulp nodig bij aanvragen hoersubsidie?'
pi_77894099
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Ik verwachte meer zoiets als:

'Je eigenhandig gepimpte prostituee weer eens kwijt?', 'Te veel geouwehoer op de werkvloer?' of 'Hulp nodig bij aanvragen hoersubsidie?'
pi_77988974
vanavond 21:55 BNN
 2011 13" i5 ...
pi_77989502
Ik verwacht er weinig van. Maar ik ga wel kijken
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77997122
Op aangepast met intro
 2011 13" i5 ...
pi_78001454
hoe mooi
 2011 13" i5 ...
pi_78001564
vervelende idioten. wanneer gaan dat soort josti's nou eens van tv af.
pi_78014011
Leuk programma Goede afwisseling en een soort van hippe versie van Alle You Need is love op locatie
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_78014516
BNN is als sinds Bart de Graaff is overleden niet meer relevant.

Ze maken televisie voor opgefokte VMBO'ertjes.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_78080553
ik zit het te kijken op uitzendinggemist

die eerste doos die een sex-relatie had met iemand en dacht dat daar een serieuze relatie uit voort kwam

wat is het heerlijk om te zien hoe ze wordt afgewimpeld
pi_78082960
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef PhalanX het volgende:
BNN is als sinds Bart de Graaff is overleden niet meer relevant.

Ze maken televisie voor opgefokte VMBO'ertjes.
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben, Over mijn lijk en (persoonlijke favoriet) zijn goeie programma's

Verder is er idd heel veel pulp. Die talkshow met Sophie was wel het dieptepunt
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_78088785
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben,
No offense, maar dat programma zend de EO (de meest gehate zender in Nederland) al jarenlang uit.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_80544398
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
pi_80588705
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
't is gewoon een programma, get over it. Vind je het niks, kijk dan gewoon lekker niet
 2011 13" i5 ...
  donderdag 22 april 2010 @ 10:46:34 #20
84048 NvM
Nevermind
pi_80589292
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Jij weet zeker veel aspecten in het leven te centraliseren rond jezelf?
pi_80613607
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:29:01 #22
164283 Luco
Buongiorno!
pi_80649099
Owh crisis, wat een kansloze lui. Nu al. 35 jaar en via dit programma aan je ex duidelijk maken dat hij je met rust moet laten
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_80649261
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Rianne84 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:38:18 #24
164283 Luco
Buongiorno!
pi_80649599
Dit programma is gewoon puur leedvermaak
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_80649630
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef Luco het volgende:
Dit programma is gewoon puur leedvermaak
Die vrachtwagenchauffeur deed me aan boer Wietse denken.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')