Waarom niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Apuleius het volgende:
Bij moderne koelkasten hoeft dat inderdaad niet meer.
Belletjes in de koelvloeistof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Thomas B. het volgende:
Kan iemand mij een verklaring geven waarom je een koelkast niet meteen aan zou mogen zetten na transport? Kan namelijk niks rationeels bedenken.
koelwater moet eerst zakken jaquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Athmozz het volgende:
indien het transport rechtop gebeurd is kan je hem inderdaad direct opstarten (dus bij diepvrieskisten is dat meestal zo), als hij plat gelegen heeft beter niet.
Het is namelijk vrij belangrijk dat er geen vloeibaar koelmiddel in je compressor zit als je hem aanzet.
Geen idee, ze kwamen dat ding hier afleveren en ze sloten 'm direct aan. Toen ik daar naar vroeg zeiden ze dat het niet meer hoeft.quote:
je compressor hoort gas te comprimeren, geen vloeibaar koelgas.quote:
En in de compressor, zoals men hierboven zeg.tquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
tnx![]()
Maargoed, nooit last van gehad.
Misschien is dat voor hun goedkoper.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Geen idee, ze kwamen dat ding hier afleveren en ze sloten 'm direct aan. Toen ik daar naar vroeg zeiden ze dat het niet meer hoeft.
Dat staat niet in de handleiding.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Athmozz het volgende:
indien het transport rechtop gebeurd is kan je hem inderdaad direct opstarten (dus bij diepvrieskisten is dat meestal zo), als hij plat gelegen heeft beter niet.
Het is namelijk vrij belangrijk dat er geen vloeibaar koelmiddel in je compressor zit als je hem aanzet.
Bedankt voor de info, ik zet hem meteen uit!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Misschien is dat voor hun goedkoper.
Maar installateurs geven niet zoveel om de levensduur van je apparaten hoor...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik zet hem meteen uit!
quote:
Heel even tijdelijk plat houden is niet erg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:26 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat staat niet in de handleiding.
Hij stond rechtop in de vrachtwagen, maar de draagknaapjes hebben hem van de vrachtwagen naar mijn keuken plat vervoerd.
inderdaad, als hij al gepompt heeft dan zal nu alles zitten waar het hoortquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Als hij alles al heeft rondgepompt heeft dat weinig zin meer toch?
wat zijn het andersquote:
Dan niet nee, maar deze staat nu ongeveer een jaar te draaien en ik heb toch 5 jaar garantie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Als hij alles al heeft rondgepompt heeft dat weinig zin meer toch?
Ik snap hem niet, misschien lees ik je post vanavond nog een keer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan niet nee, maar deze staat nu ongeveer een jaar te draaien en ik heb toch 5 jaar garantie.
2 kanttekeningen:quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan niet nee, maar deze staat nu ongeveer een jaar te draaien en ik heb toch 5 jaar garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |