Ik kan op deze: http://paintball.pagina.nl pagina vanalles vinden, maar ik zou eigenlijk graag paintball spullen willen kopen in Nederland. Via bhet buitenland mag het volgens mij niet, omdat het WAPENS zijn.
Heeft iemand ervaring ermee ?
Plus heb ik er ooit een stukje over geschreven, alhoewel dat er zijdelings mee te maken heeft. Zie mijn homepage.
Slotje?
quote:Dit pakket roels
Op woensdag 08 mei 2002 10:57 schreef D-Devil het volgende:
Ik had eigenlijk meer in gedachte nieuwe apparatuur, ik was geinteresseerd in stuff als dit :
is deze gun ook in NL te krijgen.
quote:Deze topic gaat alleen over het paintballen zelf, dat het leuk en aardig is, en er staat ook een link in naar http://paintball.pagina.nl
Op woensdag 08 mei 2002 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Jazeker! Er loopt een topic in Uitgaan etc.:Plus heb ik er ooit een stukje over geschreven, alhoewel dat er zijdelings mee te maken heeft. Zie mijn homepage.
Slotje?
Inhoudelijk is de topic echter voor een ander doeleinde dan wat jij denkt, ik wil dit gaan doen als sport/hobby, en ik hoef niet te weten wat anderen van paintball vinden. Ideaal zou zijn om met iemand te spreken die zelf paintballen doet als sport. Daar kan ik de meeste informatie winnen, nu alleen hopen dat er ook zo'n persoon hier aanwezig is.
Die dozen met kogels die je bij hem moet kopen om te kunnen schieten komen ook ergens vandaan...
[offtopic]
supervette paintballarea is dat daar in Herkenbosch. Ik ben er pasgeleden ook geweest.
[/offtopic]
quote:Ik ben een van die vrienden die wil gaan Paintballen..
Op woensdag 08 mei 2002 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Slotje?
[off-topic]
Fok up met dat slotje.. ![]()
Ik snap niet dat iedereen steeds om een slotje in alle topics vragen.. is dat ruig als je idee hebt dat er iemand naar je luistert ??
[off-topic/]
Ik heb net inderdaad nog eens naar de surviver gebeld, en uhm, ze verkopen op de clubdagen 2ehands wapens, ook aan nieuw materiaal is te komen.
Ze hadden een "black widow" dat is een veredelde Kingman Spyder TL plus waar ik deze week flink naar heb gezocht. Je kunt dus gewoon de wapens kopen op de clubdagen
Aanstaande 19mei is er weer een clubdag, en dan steeds om de 3 weken.
quote:[offtopic]
Op woensdag 08 mei 2002 11:31 schreef D-Devil het volgende:
Yo tuup, jij ook hierIk heb net inderdaad nog eens naar de surviver gebeld, en uhm, ze verkopen op de clubdagen 2ehands wapens, ook aan nieuw materiaal is te komen.
Ze hadden een "black widow" dat is een veredelde Kingman Spyder TL plus waar ik deze week flink naar heb gezocht. Je kunt dus gewoon de wapens kopen op de clubdagen
Aanstaande 19mei is er weer een clubdag, en dan steeds om de 3 weken.
quote:Hij is under construction
Op woensdag 08 mei 2002 11:34 schreef Thegeronimo het volgende:[..]
[offtopic]
Die site van die www.desurviver.nl sinds wanneer is die aangepast want een paar weken geleden stonden er nog leuke plaatjes op van het terrein e.d. ?
en ook goeie links naar ik me herinner
[/offtopic]
quote:Betekent dat, dat wij 19 mei daar een kijkje gaan nemen ??
Op woensdag 08 mei 2002 11:31 schreef D-Devil het volgende:
Yo tuup, jij ook hierAanstaande 19mei is er weer een clubdag, en dan steeds om de 3 weken.
quote:Doe effe relaxed man...
Op woensdag 08 mei 2002 11:19 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Ik ben een van die vrienden die wil gaan Paintballen..
Het was inderdaad zondag mega bruut..
Hopelijk hebben we snel onze uitrusting en wapen-arsenaal![]()
[off-topic]
Fok up met dat slotje..
Ik snap niet dat iedereen steeds om een slotje in alle topics vragen.. is dat ruig als je idee hebt dat er iemand naar je luistert ??![]()
[off-topic/]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |