Zijn bankrekening spekken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:16 schreef popolon het volgende:
Die Raul zeg, wat gaat 'ie daar doen dan?
Die 4 cent zal flink over geonderhandeld zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef popolon het volgende:
NY salaries 2009:
NY Petke Mike D $80,000.04
Als je krijgt uitbetaalt én uitgeeft in dollars maakt 't natuurlijk geen bal uit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef koenboelrijk het volgende:
komt nog bij dat dit dollars zijn
quote:David Beckham earned nearly 10 million pounds ($16.5 million) from personal sponsorship deals during his first full season with the Los Angeles Galaxy.
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:03 schreef Idler het volgende:
Die gozer doet dit toch niet voor het geld. Waarom wel, dat weet ik ook niet.
inderdaad zeg. zonde zonde zonde, hij had net als maldini afscheid moeten nemen in het maagdelijk wit na een kampioenschap! en daarna gewoon 2 of 3 jaar in de states gaan leven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef tong80 het volgende:
Een held is het.
Maar waarom naar Amerika ?
ik weet niet wat jij onder leuk verstaat, maar een land waarin sport gezien wordt als familie uitje waar popcorn en hotdogs op de tribune belangrijker zijn dan juichen, zingen en schreeuwen neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Het Amerikaanse sport systeem is ook leuker.
Overdrijven is ook een kunst, maar Ajax dat laatste wordt daar teken in wel voor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder leuk verstaat, maar een land waarin sport gezien wordt als familie uitje waar popcorn en hotdogs op de tribune belangrijker zijn dan juichen, zingen en schreeuwen neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.
tel daarbij ook nog eens op dat sommige clubs het ene jaar de kleuren van dallas verdedigen om vervolgens wegens commerciele redenen doodleuk met spelers en al naar milwaukee te verhuizen en dan opeens de milwaukee superstars heten en je hebt een karikatuur van alles wat met traditioneel sporten te maken heeft.
om over het punten en bonus systeem nog maar te zwijgen.
zou dat hier ingevoerd worden dan zou willem 2 volgend jaar titelfavoriet zijn en ajax met geluk in de middenmoot eindigen.
walgelijke sportcultuur
haha daar is niets overdreven aan hoor. mijn verhaal is gebaseerd op feiten en realiteit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, maar Ajax dat laatste wordt daar teken in wel voor.
Het verhuizen van een team vind ik minder, maar het feit dat je elk jaar nieuwe kanshebbers hebt is juist wel weer leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
haha daar is niets overdreven aan hoor. mijn verhaal is gebaseerd op feiten en realiteit.
ajax in de middenmoot met 65 contractspelers EN miljoenen geinvesteerd is nog lekkerder overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |