abonnement Unibet Coolblue
pi_257902
Aziz zit vanavond in het programma van Paul de Leeuw om 21 uur, zo is te lezen op de fansite van Aziz. Misschien dat Paul hem wat leuke bekentenissen over het ware leven in de bus en SBS6 kan ontfutselen!
  Redactie Frontpage vrijdag 7 april 2000 @ 19:12:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_257903
quote:
op 04-07-2000 om 07:03 PM schreef Purple het volgende:
Misschien dat Paul hem wat leuke bekentenissen over het ware leven in de bus en SBS6 kan ontfutselen!

Zou voor het eerst zijn dat er een zinnig woord uitkwam. Hij begint vast te janken.
  zaterdag 8 april 2000 @ 00:30:00 #3
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_257904
Ik heb het niet gezien, was het wat?

pi_257905
Hij was gewoon zichzelf en heeft maandag een gesprek met zijn chef, is bang ontslagen te worden want zijn baas had het over negatieve reclame.
pi_257906
Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje

Nou errug leuk was ut weer; die vette poot weet het ook allemaal niet meer zo goed.

Je weet het vaak soms nooit

pi_257907
In hemelsnaam laten we een beetje vriendelijk blijven. Ten slotte zijn er anderen, die onze gramschap meer verdienen.
En Ericsson is het niet zo, dat "mietje" voor iemand heel anders moet gelden.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 08 April 2000).]

pi_257908
quote:
op 04-08-2000 om 01:44 AM schreef Ericsson het volgende:
Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje

Nou errug leuk was ut weer; die vette poot weet het ook allemaal niet meer zo goed.


pi_257909
quote:
op 04-08-2000 om 01:44 AM schreef Ericsson het volgende:
Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje Mietje mietje

Nou errug leuk was ut weer; die vette poot weet het ook allemaal niet meer zo goed.


pi_257910
Ja hoor us, dat verzin ik niet. Ik zie & hoor het op tv. Mijn vorm van humor is het ook niet....

Ben zelf toevallig een gore hetero, maar daar koketteer ik niet zo errug mee.

Je weet het vaak soms nooit

pi_257911
Ik ben van mening dat dit een vrij 'volwassen' forum is. Jouw commentaar is gebaseerd op geen enkel argument! Dit is SBS6-schelden en laakt elke fatsoensnorm-> schelden doe je toch alleen nog op de kleuterschool? Als je ergens een mening over hebt, dan draag je daar argumenten voor aan waarom je iets vindt (of niet)!
quote:
op 04-08-2000 om 02:10 AM schreef fondaco het volgende:
In hemelsnaam laten we een beetje vriendelijk blijven. Ten slotte zijn er anderen, die onze gramschap meer verdienen.
En Ericsson is het niet zo, dat "mietje" voor iemand heel anders moet gelden.


pi_257912
Wil je iets duidelijk maken Zmona? Doe maar hoor ......

Je weet het vaak soms nooit

pi_257913
Och ineens kwam je door. Nou effe voor de duidelijkheid (ik ga er van uit dat je de uitzending hebt gezien)ik schep er geen behagen in om mensen die voor de herenliefde gaan mietjes te noemen en zeker geen 30 keer of daaromtrent. Dat deed Ome Paul zelf tegen Aziz en hij vond dat zelf errug grappig. Ik vond er zelluf geen reet aan en gaf in mijn post aan dat ik het allemaal wat overdone vond (spreekt voor zich zelf me dunkt) door het woord "mietje" een aantal keren te herhalen. Wat ik trachtte te zeggen was het volgende: PdL is inmiddels een gearriveerd "comedian" (not for me) die zijn miljoen per jaar lekker van de VARA ontvangt. De beste man is niet meer hongerig en heeft " het " dan ook niet meer. Het enige zogenaamde tekort aan hem is zijn homofilie. Hoewel vrijwel niemand in Nederland dat bijzonder of errug vindt, koketteert PdL daar nog graag mee, alsof hij iets bijzonders is. Wat mij betreft kan ie samen met Seth Gaaikema (ongeveer de allergrootste antihumorist) een show op poten gaan zetten. Nou eh ik ben het nu wel weer zat. Voortaan een beetje meer imagination van je zelf aub.

Je weet het vaak soms nooit

  zaterdag 8 april 2000 @ 02:50:00 #13
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_257914
Wat ik het ergste vind is dat allemaal die gasten (van BB en nu ook de Bus) vinden dat ze een programma op tv moeten hebben (of een CD vol moeten bleren). Enkel vanwege het feit dat ze met hun kop op tv zijn geweest voor langere tijd. Geweldig criterium! Zitten we echt op te wachten... En dan zou Aziz wat met humor moeten doen... Nou, enkel het puikje van het ervaren nederlandse cabaret doet iets met humor op tv (zoals Van Muiswinkel/Van Vleuten en Henk Spaan, of Jiskefet). Maar ja, types als Aziz zweren bij hun hordes fans. Aan zelfoverschatting geen gebrek!
pi_257915
Yes indeed, het idee alleen al: Aziz & humor.
Meneer van Duin komt er nog mee weg misschien maar anno 2000 moet je van goede huize komen (en waarschijnlijk niet uit Lelystad)..


Je weet het vaak soms nooit

pi_257916
quote:
op 04-08-2000 om 02:20 AM schreef Ericsson het volgende:
Wil je iets duidelijk maken Zmona? Doe maar hoor ......


Niet begrepen!
Ik heb Aziz bij PdL niet gezien.
Bedoelde met "ander" het busfiguur met die vele vrienden.

  zaterdag 8 april 2000 @ 12:14:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_257917
quote:
op 04-08-2000 om 05:26 AM schreef fondaco het volgende:
Bedoelde met "ander" het busfiguur met die vele vrienden.

Je bedoelt IWAN 1.2?
Zag gisteren dat-ie zelfs iets van tranen kon genereren. Of zou het een haperend koelingssysteem zijn?

pi_257918
quote:
op 04-08-2000 om 02:36 AM schreef Ericsson het volgende:
Wat ik trachtte te zeggen was het volgende: PdL is inmiddels een gearriveerd "comedian" (not for me) die zijn miljoen per jaar lekker van de VARA ontvangt. De beste man is niet meer hongerig en heeft " het " dan ook niet meer. Het enige zogenaamde tekort aan hem is zijn homofilie. Hoewel vrijwel niemand in Nederland dat bijzonder of errug vindt, koketteert PdL daar nog graag mee, alsof hij iets bijzonders is.



Laten we elkaar geen mietje noemen: Paul de Leeuw is met zijn nieuwe partner echt een walgelijke show begonnen. Ik heb het een keer gezien en ik had echt het gevoel dat ik naar de nichtenshow zat te kijken. Ik bedoel, ik heb niks tegen homo's hoor. Maar als ze elkaar op het podium gaan aflebberen, zet ik de tv uit. En dan lees ik nu ook nog dat PDL Aziz voor mietje uitmaakt? Ik heb de uitzending met Aziz niet gezien, maar ik kan me wel voorstellen dat hij een gemakkelijk slachtoffer voor PdL was. Maar ja, ze willn toch zo nodig op tv. Dan krijg je dat. Die nieuwe passagier, die blonde, wil ook graag op tv. Ze zat net in de bus en ze zei "het is zo moeilijk om de tv wereld binnen te komen." Opzouten. Die passagiers willen genaaid worden, ook al is het door Paul de leeuw en zijn lederhose-vriendje.

de Bus....Je zal er maar in zitten!
pi_257919
quote:
op 04-08-2000 om 01:23 PM schreef Buss het volgende:

En dan lees ik nu ook nog dat PDL Aziz voor mietje uitmaakt?


Nee, Paul de Leeuw doelde op Jop die had zitten huilen. Paul:"wat een mietje". Hiermee reageerde Aziz heel gevat:"Nou, over mietjes gesproken". Hiermee had hij de lachers en een groot applaus op zijn hand.
Hiermee zette hij Paul dus voor aap ( en wie lukt dat nou nog?)
Viel dus allemaal wel mee.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')