Met deze ontdekking is het aannemelijker dat dit persoon in opdracht van iets of iemand heeft gehandeld, voor bijvoorbeeld, een som geld, of afpersing door een organisatie.
Ik vind zijn motief ook maar vaag, hij was net vader geworden, had volgens mij een redelijke baan en omdat Fortuyn iets zei over bontfokken schiet hij hem dood ?
Volgens mij moeten we meer mogelijkheden bekijken na dit filmpje, want dit zet voor mij de zaak in een ander daglicht. Maarja, wie ben ik.
-k00pa
waarom kijken mensen altyd ,en luisteren niet
wat zegt Pim tegen die man De Graaf !!!
ik hoor het zelf ook niet goed ,met die duits gelul
quote:HEt is toch helemaal niet bevestigd dat hij het is op dat filmpje!
Op woensdag 08 mei 2002 18:20 schreef k00pa het volgende:
Maar ik kom net tot de gedachte dat dit dus een goed voorbereide moord is, niet een opwelling van woede, maar de persoon heeft zich voorbereidt, kijken hoe dicht hij toto z'n slachtoffer kon komen, hem een hand geschudt.
quote:hoe moeten wij het dan wel horen als jij het ook niet kan verstaan?
Op woensdag 08 mei 2002 18:20 schreef WiNsT1D het volgende:
opletten is wel luisterenwaarom kijken mensen altyd ,en luisteren niet
wat zegt Pim tegen die man De Graaf !!!
ik hoor het zelf ook niet goed ,met die duits gelul
quote:bron?
Op woensdag 08 mei 2002 18:10 schreef golfer het volgende:
Justitie en Politie hebben de ARD-band bekeken en komen samen met de familie en bekenden van de verdachte tot de conslusie dat dit niet dezelfde man is.Dit hele topic kan dus nu naar het land der fabelen worden verwezen, met dank aan alle Sherlocks.
quote:NOS-journaal van 6 uur en Justitie en Politiewoordvoerders.
Op woensdag 08 mei 2002 18:26 schreef eRR_ het volgende:bron?
Als het OM de beelden heeft gezien en daarop heeft gehoord dat Fortuyn naar de naam van de man vroeg dan kan men vrij duidelijk bepalen of het wel of niet V v/d G is.
Of de man die om een handtekeng vroeg moet een valse naam hebben gebruikt. Maar dat is erg ver gezocht.
--------------------------------------------------------------------------------
Heej goeie drol, waar denk je dat dit topic over gaat?
Anyways, we zullen het wel spoedig vernemen. Of we er verder iets aan hebben is vraag 2 natuurlijk. Zou hij het toen al gedaan willen hebben of wat?
[edit]maar ik had al niet meer hoeven reageren zie ik nu. [/edit]
[edit]of toch wel. [/edit]
haha ja sorry hoor kijken kijken daar zal niets mee berijken
ik geef een opleiding voor doven
ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:Lees nou eens het hele topic en met name de reaktie in het NOS-journaal van de woordvoerders van Justitie en Politie.
Op woensdag 08 mei 2002 18:43 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Check de mouwen eens van die jas bij de gozer die opgepakt wordt. Je ziet door het plastic witte letters, kijk nou eens naar de gozer die de hantekening geeft....ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:rtl5 zegt dat het nog onderzocht wordt
Op woensdag 08 mei 2002 18:46 schreef golfer het volgende:[..]
Lees nou eens het hele topic en met name de reaktie in het NOS-journaal van de woordvoerders van Justitie en Politie.
quote:opvallend jah
Op woensdag 08 mei 2002 18:43 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Check de mouwen eens van die jas bij de gozer die opgepakt wordt. Je ziet door het plastic witte letters, kijk nou eens naar de gozer die de hantekening geeft....ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:jah vant zelfde
Op woensdag 08 mei 2002 10:43 schreef deGVR het volgende:
Kan er neit iemand een capture van posten?Ik weiger namelijk pertinent Realplayer *spuug!* op mijn compu
quote:Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef mandark2000 het volgende:
Z'n stem hebben ze ook al laten horen.
quote:Z'n pincode
Op woensdag 08 mei 2002 19:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
quote:de enige vragen die van belang zijn:
Op woensdag 08 mei 2002 19:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
WAAROM? en
NAMENS WIE? / IN OPDRACHT VAN WIE?
slome server dus als je wil mirror ze maar ergens
Ik wil me niet verdiepen in dat zieke individu, de beelden kwamen net voorbij, ik typ dit louter neer gezien dit pagina's lange topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-05-2002 22:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |