quote:De plastic zak om zijn hand is idd ter veiligstellen van kruitsporen op de hand van de schutter. Dit is eigenlijk onzin want op de mouw van zijn jas zitten ook kruitsporen en die krijg je er niet zomaar uit met een paar keer wrijven.
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef eRR_ het volgende:[..]
Waarom trouwens die plastic zak, om kruitsporen te voorkomen?
maar op de 1e foto haal ik er niet echt afritsmouwen uit ...
quote:Dan geld dat nog alleen voor feiten gepleegd na die goedkeuring
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef bikkelioso het volgende:
als vaststaat dat hij het echt is, was het gewoon om te kijken hoe dicht hij in de buurt kon komen, dus met voorbedachte rade en niet ontoerekiningsvatbaar, dus doodstraf......die LPF gaat invoeren daar ze volgende week min. 40 zetels gaan halen
quote:hij moet nog berecht worden, volgens nieuwe wetten
Op woensdag 08 mei 2002 12:46 schreef Reintje het volgende:[..]
Dan geld dat nog alleen voor feiten gepleegd na die goedkeuring
als uit deze beelden zou blijken dat hij echt met voorbedachte raden te werk ging, en dus alles perfect heeft gepland, waar alle sporen nu op wijzen, moet zo'n ventje gewoon nooit meer vrijkomen.
Maar in ons tolerante land hoef je maar 2/3 van je straf uit te zitten en sta je zo weer op straat. Das nog sicker
quote:
Van:
<redaktie@businessnieuws.nl>
Onderwerp:
Re: op dat filmpje schudt fortuyn de hand met zn moordendaar
Datum:
Wed, 08 May 2002 12:36:10 +0200
Hij lijkt er wel verdacht veel op! We gaan het uitzoeken.Thijs
moord= veel kijkcijfers=meer geld=
quote:zoals ik de dader ken
Op woensdag 08 mei 2002 13:31 schreef Nerd het volgende:[..]
Misschien hebben jullie laatst het interview met dhr. Pim Fortuyn op tv gezien in de 'TV Show' van Ivo Nieh. (in Italië).
op de achtergrond speelde er tussendoor een nummer van Andre Bocelli.
Zou iemand mij kunnen vertellen welk nummer dit is, zodat ik het kan opzoeken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,
bedankt..
quote:sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
Op woensdag 08 mei 2002 13:26 schreef BigDick het volgende:
Hij lijkt er op, maar het is hem volgens mij niet.
En ik ken Volkert.
Ik van die man! Van mij mag hij -
-.
quote:heb je dit wel gelezen?
Op woensdag 08 mei 2002 14:13 schreef la.femme.nikita het volgende:[..]
sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
quote:Zeg heb jij z'n topic wel gelezen? Agressievo.
Op woensdag 08 mei 2002 14:13 schreef la.femme.nikita het volgende:[..]
sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
Ik
van die man! Van mij mag hij -
-.
quote:Precies, de reactie hier op Fok! op de moord lijkt te zijn dat vrijheid van meningsuiting nu gevaarlijk is of zo.
Op woensdag 08 mei 2002 11:12 schreef eRR_ het volgende:[..]
BS !!! Moet ik 3893829319 topics aanhalen met gequote telegraaf stories? Wat is dit voor aan matige censuur hier??
quote:Wat lul je nou. Is toch misschien belangrijk om te weten, dan is het inderdaad slim om de beelden op te vragen.
Op woensdag 08 mei 2002 13:26 schreef bikkelioso het volgende:
ze zullen iig wel proberen de beelden van de ARD te krijgen, nieuws is tenslotte en ze doen er bij de omroepen alles aan om betere beelden dan bijv de NOS te hebben.moord= veel kijkcijfers=meer geld=
Lijkt in ieder geval verdacht veel op elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |