Deze moord lijkt wel op die van John Lennon, de dader had ook eerst de handtekening gevraagd aan hem en schoot hem vervolgens dood.
Het is zeer triest!
quote:WOW
Op woensdag 08 mei 2002 12:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]beetje slechte kwaliteit.
Ik had net nog mijn twijfels , maar die zijn bij het zien van deze foto weggenomen ...
quote:Op voorhand mijn excuses voor het ietwat ongenuanceerde taalgebruik, maar: WAT EEN PLEURISKOP HEPT DIE GOSER ZEG!!
Op woensdag 08 mei 2002 11:39 schreef HellRaver het volgende:
[afbeelding]Humz ik kan er de vergelijking niet echt uithalen hoor
quote:LOL,
Op woensdag 08 mei 2002 12:20 schreef papaSAN het volgende:[..]
Op voorhand mijn excuses voor het ietwat ongenuanceerde taalgebruik, maar: WAT EEN PLEURISKOP HEPT DIE GOSER ZEG!!
ja , met zo;n hoofd zou ik ook doordraaien ...
sowiezo geef ik die gast toch weinig tijd....in de bajes zitten veel fans van Pim
[Dit bericht is gewijzigd door bikkelioso op 08-05-2002 12:26]
quote:business nieuws radio weet ervan inmiddels...
Op woensdag 08 mei 2002 12:25 schreef extreme het volgende:
iemand dit al aan rtl nieuws of de telegraaf gemaild?
De handtekeningenjager bij Pim is ongeveer net zo groot als Pim zelf = 2 koppen groter dan de auto.
De verdachte bij de politieauto is als hij zijn hoofd recht zou houden maar 1 kop groter dan de auto en hij lijkt zelfs kleiner dan de politieagenten.
Conclusie: waarschijnlijk niet dezelfde persoon....
quote:Volgens mij staat hij daar gebogen: hij wordt in elkaar gedrukt door de agenten...
Op woensdag 08 mei 2002 12:27 schreef HenriPaul het volgende:
Jullie zien allemaal de lengte van de persoon over het hoofd.De handtekeningenjager bij Pim is ongeveer net zo groot als Pim zelf = 2 koppen groter dan de auto.
De verdachte bij de politieauto is als hij zijn hoofd recht zou houden maar 1 kop groter dan de auto en hij lijkt zelfs kleiner dan de politieagenten.
Conclusie: waarschijnlijk niet dezelfde persoon....
quote:Pim staat gebogen iets te schrijven...
Op woensdag 08 mei 2002 12:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Volgens mij staat hij daar gebogen: hij wordt in elkaar gedrukt door de agenten...
bron Telegraaf website
het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
we kennen de video, maar de beelden zijn te vaag om definitief vast te kunnen stellen of het inderdaad om de dader gaat.
Met vriendelijke groet,
Saskia Bosch
Email: ---@nu.nl
quote:ik vind het wel belangrijk. Het verklaart eea. Misschien
Op woensdag 08 mei 2002 12:37 schreef bikkelioso het volgende:
komop, die gast heeft dezelfde jas, althans dezelfde kleur en ook dezelfde kraag. Het "kapsel" is echt hetzelfde.het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
Waarom trouwens die plastic zak, om kruitsporen te voorkomen?
quote:Ik bedoelde de arrestatiefoto......
Op woensdag 08 mei 2002 12:34 schreef Reintje het volgende:[..]
Pim staat gebogen iets te schrijven...
quote:Nou , nu ik het zo bekijk , is die op de 2e foto geen bodywarmer ??
Op woensdag 08 mei 2002 12:37 schreef bikkelioso het volgende:
komop, die gast heeft dezelfde jas, althans dezelfde kleur en ook dezelfde kraag. Het "kapsel" is echt hetzelfde.het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
quote:Dat klinkt mij toch wel behoorlijk eng in de oren
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef bikkelioso het volgende:
dus doodstraf......die LPF gaat invoeren daar ze volgende week min. 40 zetels gaan halen
quote:kan, dat witte kan ook de plastic zak zijn. Het kan ook zijn dat ie afritsmouwen had, op de eerste foto lijkt dat een beetje erop.
Op woensdag 08 mei 2002 12:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Nou , nu ik het zo bekijk , is die op de 2e foto geen bodywarmer ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |