Wie?quote:20.00 uur Erick van Egmond
20.25 uur Marcel Scherpenzeel
20.50 uur Jan Coppens
21.10 uur Ray Martin
21.35 uur Monique Mijnals
Afsluiting lijkt me wel aardig. De enige waarvan je op voorhand weet dat ie niet verstek laat gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
Volgens het programma is Kirsten er vanavond weer bij:
Presentatie: Kirsten Cuijten
Organisatie: Marian Verbakel
20.00 uur Erick van Egmond - geen website
20.25 uur Marcel Scherpenzeel - http://www.wolfpin.com/
20.50 uur Jan Coppens - geen website
21.10 uur Ray Martin - geen website
21.35 uur Monique Mijnals - http://www.moniquemijnals.com/
22.00 uur Afsluiting
Kirsten!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef Disana het volgende:
Volgens het programma is Kirsten er vanavond weer bij:
Haha.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afsluiting lijkt me wel aardig. De enige waarvan je op voorhand weet dat ie niet verstek laat gaan.
Harrie de geksteHHquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is wel onderhoudend idd, zeker in combinatie met Marian.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef mootie het volgende:
Het is lekker kneuterig, maar Harries stems is best redelijk en hij probeert er een show van te maken.
Hij staat er toch maar mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:11 schreef mootie het volgende:
Mooi, neef Harry heeft nu al het predikaat gaaf en super toebedeeld gekregen.
Donkerblauw truitje met polokraag, lichtblauw overhemdje, stropdasje = Born to be Wildquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lach me kapot als zo'n kantoorklerk met heule brede scheiding "Born to be Wild" staat te zingen
Nu daalt hij wel een paar punten in mij achting....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hij staat er toch maar ff, zo gek vind ik het niet klinken.
Net als Marian komt vragen of het geluid staat, zit iemand de knopjes weer te vingeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Er zit verdorie weer iemand aan het geluid te sleutelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |