Lieverd hartelijk dank voor je verslagen, het spijt me dat ik afwezig was. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:23 schreef Toverheks het volgende:
mensen slaap lekker ben er vandoor.
het is toch 1 donderdag niet en dan gaan we over op dinsdagen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zet ff een domper op mijn vreugde
Ik weet het ook niet meer hoor. Slaan we volgende week over i.v.m. carnaval, wat me logisch lijkt? Dan zijn we uit de gevarenzonequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is toch 1 donderdag niet en dan gaan we over op dinsdagen?
Ik dacht wel dat het dat was..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor. Slaan we volgende week over i.v.m. carnaval, wat me logisch lijkt? Dan zijn we uit de gevarenzone
Gebr Ko zijn tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef pullup het volgende:
De volgende kandidaten zijn de heren van gebroeders co.
Ze scoren volgens mij punten met hun plastic opblaas gitaren en het pakkende intro: jalalalalala.
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gebr Ko zijn tof![]()
Goed bezig pullup![]()
Zijn er ook caps?
Ik heb al een weddenschap lopen dat ze gaan moonen na drie biertjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef beequeen het volgende:
Jemig, ze zitten nu al aan het bier.
Graag gedaan Tuinfluiterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieverd hartelijk dank voor je verslagen, het spijt me dat ik afwezig was. Slaap lekker.![]()
Volwassen kerels die zich uitdossen als idioten. De heren van het liedje "Dat zit wel snor' of zoiets.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb al een weddenschap lopen dat ze gaan moonen na drie biertjes
Jij bent een echt carnavalsliefhebber en snapt het helemaal zie ik welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zich uitdossen als idioten. De heren van het liedje "Dat zit wel snor' of zoiets.
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met carnaval, dat zie je goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij bent een echt carnavalsliefhebber en snapt het helemaal zie ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |