is iedereen in Brabant homo ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Anders kom je net ff je eerste jongen tegen in de stad... met vriendin.
Het is echt al 10 jaar geleden maar het blijft vreemd die 2 nog steeds samen te zien.
Korte samenvatting:
Een hetero jongen uit de vriendengroep destijds, werkte in een club.
Had altijd iets met het jongere zusje van een meisje uit de groep.
Kwam er achter dat hij mij leuk vond, in de war, zoende me, verzekerde me dat het al uit was met dat meisje.
Samen carnaval gevierd, gezoend en meer, samen geslapen, lief lief lief.
Onze vrienden schrokken zich rot want ik was niet uit de kast en van hem hadden ze het helemaal niet verwacht.
Bleek het NIET uit te zijn met dat meisje.... en had ik 't dus geflikt.
En nu zie ik ze na 10 jaar.... nog steeds samen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen maar de schuld bij angel neerlegt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:38 schreef Xiance het volgende:
nouja.. je kan de schuld natuurlijk ook bij de verkeerde leggen, onzekerheid of niet
dat zal het zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen maar de schuld bij angel neerlegt.
Maar waarschijnlijk houdt ze teveel van de jongen, en dat ze hem niet kwijt wilde.
Dan denk ik dat ik maar eens mee naar bed ga.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen maar de schuld bij angel neerlegt.
Maar waarschijnlijk houdt ze teveel van de jongen, en dat ze hem niet kwijt wilde.
laten we saampjes gaan.. al dat valentijns geemmer!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar eens mee naar bed ga.
Veel houden van... bah.
Ow ja! hoe laat begint dat en welke afstanden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Zo... ik ben weer thuis.
Zo even douchen en dan straks het schaatsen op de Spelen kijken
Dat is zoooo 2002quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Xiance het volgende:
when you lead i will follow anywhere that you tell me to lalalalaaaaaa
tis gilmore avond
ik loop niet graag met de meute mee.. ik volg mn eigen tempoquote:
Dan kun je nog steeds naar Sven kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:41 schreef MisterO het volgende:
Ik zie het al, de 5000m..
Saai dus. De korte afstanden zijn het leukst.
SSSSSSSSSSSVVVVVVVVVEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds naar Sven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |