Oi!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het instorten van je kutschool in Delft geeft al aan hoe ongelooflijk ongelijk jij hebt. En dat weet je donders goed.
Het is fysiek onmogelijk dus je NIST gegoochel met cijfers is larie.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
En toch accelereerde het instortingsfront een stuk langzamer dan vrije valversnelling...
Over inertia gesproken, kan ik je nog warm maken om het raadsel van de vliegtuiginslagen op te lossen?
Ik goochel heul niet met cijfers. En jouw oekaze verwerp ik zolang je weigert die te kwantificeren, iets wat je nu net kunt doen met de klassieke mechanica waarmee jij zo schermt en die ik voor jou in invulvorm heb gegoten zodat je enkel nog maar wat parameters hoeft op te zoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk dus je NIST gegoochel met cijfers is larie.
Damn zeg. Hoe dogmatisch kan je zijn? Als een echte Ware Gelovige...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Terecht het volgende:
net zoals de instortingen van de torens dat zijn; daar is overigens heel duidelijk te zien dat het puin veel sneller valt dan het instortingsfront de torens doet verpulveren.
Zeg Lambiekje, wat voor werk doe jij eigenlijk ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeker een interessant filmpje...quote:
Ach er zijn pas 9 jaar verstreken Flam!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zeker een interessant filmpje...
Ik ga eens meer van deze materie opzoeken
Yeh maar ik heb me nooit echt verdiept in 9/11quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach er zijn pas 9 jaar verstreken Flam!
9/11 is de leidraad in het NWO verhaal. Foeiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh maar ik heb me nooit echt verdiept in 9/11
haha yeah maar ik ben sowieso weinig bekend met NWOquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
9/11 is de leidraad in het NWO verhaal. Foei
.. : rolleyes:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
haha yeah maar ik ben sowieso weinig bekend met NWO
]quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
.. : rolleyes:
Is dit een slip of the tongue dat je hier alleen zit om te kloten?
Dat klinkt voor mij ook gewoon aannemelijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:00 schreef Amos_ het volgende:
Waarom de moeite nemen om zo moeilijk te doen, terwijl het zoveel simpeler is mensen te trainen en ze daadwerkelijk een gebouw in te laten vliegen?
Buiten dat, was het niet 9/11 dan had je nog wel een andere lijn naar de invasie van Irak kunnen trekken. Het lijkt mij aannemelijker dat de overheid (de tak die hierover gaat dan) op de hoogte was en het door heeft laten gaan, zodat er een geldig excuus was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij ook gewoon aannemelijker
Aannemelijkheid en feiten wel uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij ook gewoon aannemelijker
Maar you gotta admit, het is makkelijker om het zijn gang te laten gaan (qua binnenvliegen [pun intended] van vliegtuigen) dan een soort uber-hologram plus sjablonen en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Aannemelijkheid en feiten wel uit elkaar houden.
100 jaar geleden was een trip naar de maan ook niet aannemelijk.
Je moet dingen kunnen relativeren en niet logica zijn werk laten doen, want dan krijg je precies wat niet moet en dat is dat je gaat denken zoals men dat graag wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |