Ja het is zeker een held. Je had nog wel kunnen komen. Laatste 4 rijen in de zaal waren leeg door afhakers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:26 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe was het?
Nieboer is sowieso mijn held![]()
Ik wou er ook heen maar het zat helaas al meteen vol
Hmm, lijkt mij ook inderdaad wel eens leuk. Hele aflevering bekeken? Zal het eens voorstellen hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja het is zeker een held. Je had nog wel kunnen komen. Laatste 4 rijen in de zaal waren leeg door afhakers.
@ DK
Klopt, maar misschien konden ze geen interne-helden vinden. Nieboer deed het overigens erg goed, hoop dat dit een vervolg krijgt met andere afleveringen/series
Ja een hele aflevering. Denk dat het hier wel een vervolg gaat krijgen aan de evaluaties te zien. Sommigen stelden voor om het ook voor Greys anatomy te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm, lijkt mij ook inderdaad wel eens leuk. Hele aflevering bekeken? Zal het eens voorstellen hier
Student naar mijn hartquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
Oehh mijn tentamen ging heel goed! Heb 91,5% goed. Vond het ook een leuk/interessant blok (celbiologische processen).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
Oehh mijn tentamen ging heel goed! Heb 91,5% goed. Vond het ook een leuk/interessant blok (celbiologische processen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Goed werk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook maar eens richting het Gymnasion voor mijn tentamen. Hoop toch echt dat dit de laatste keer is dat ik dit tentamen maak.![]()
Succes! Ik zal naar je zwaaien!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Goed werk!
[..]
Inderdaad
Ik ga ook maar eens richting het Gymnasion voor mijn tentamen. Hoop toch echt dat dit de laatste keer is dat ik dit tentamen maak.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgend blok is circulatie & respiratie 1, ben benieuwd.
Veel succes dotKoen!Your body. Your soul. Your rituals.
Vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef EricT het volgende:
Vandaag een House-aflevering kijken in collegezaal waarbij de aflevering om de 3 min. gestopt werd en er een traumachirurg commentaar gaf
quote:
Het was idd erg tof.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja een hele aflevering. Denk dat het hier wel een vervolg gaat krijgen aan de evaluaties te zien. Sommigen stelden voor om het ook voor Greys anatomy te doen
Hm heb je iets ingebracht die avond ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Het was idd erg tof.
Ik vond ook dat hij een goede aflevering voor had gekozen.
Anders was je net zo'n betweter als die jongen achterinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Knuffleheinz het volgende:
Nee. Ik had die aflevering ook al gezien dus het was ook niet echt eerlijk geweest.
Nog ideeen voor een goede TT ?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef intoxicated het volgende:
Ohhh we zijn alweer bijna aan een nieuw topic toe
Mwahquote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Rituals het volgende:
dotKoen, is die Neurotop Summerschool iets voor jou? Jij bent toch 3e jaars, geïnteresseerd in neuro en een goede student?![]()
Voor de mensen buiten Nijmegen even een linkje:
http://owiwebserver.umcn.nl/advalvas/detail.php?select=3415
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ach, drie keer is scheepsrecht, zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |