Hoest met je stukgeknipte doos???quote:
Niet straks hier komen zeiken dat je 1 koude voet hebt hè.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tis toch wel kut om zo laat nog met je poten in de pis te staan en te kunnen gaan dweilen.
Ik heb ook geen zin om nog een paar sokken te gaan pakken, ik ga wel met 1 blote voet in mn snowboots nu![]()
Ik had mijn moeder vanmorgen ook nog aan de lijn. Ze zij toen al "Ik ben benieuwd wat J (stiefpa) er van vind!"quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wel iets waar je echt wat aan hebt...en waar zij ook profijt van heeft als ze op bezoek komt
Dat zullen we zo nog wel es zienquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet straks hier komen zeiken dat je 1 koude voet hebt hè.
[..]
Ik heb vanmorgen het afstervende stuk winkelhaak er ook maar afgekniptquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met je stukgeknipte doos???
Gadverquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen het afstervende stuk winkelhaak er ook maar afgeknipt
En heb je nu van die gekartelde randen????quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft vast geen knutselschaar gebruiktquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En heb je nu van die gekartelde randen????
![]()
Oh, had je die van hen gekregen? Nee, dan zit je aardig aan de 'wat kan ik nog vragen' limiet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet straks hier komen zeiken dat je 1 koude voet hebt hè.
[..]
Ik had mijn moeder vanmorgen ook nog aan de lijn. Ze zij toen al "Ik ben benieuwd wat J (stiefpa) er van vind!"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan de TT worden aangepast in " de afstervende doos van ElisaB"
Nopequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
En heb je nu van die gekartelde randen????
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:
Maar als je dr zelf stukjes uit gaat knippen zijn de randen van je doos toch niet meer mooi glad en strak?????????quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heeft vast geen knutselschaar gebruikt
Let je wel op dat het niet gaat onsteken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NopeGewoon een wond in de vorm van een keurige gelijkbenige driehoek
Een driehoek in een driehoek. Hoe poëtisch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NopeGewoon een wond in de vorm van een keurige gelijkbenige driehoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |