Carnavalsvakantie, hoe verzinnen die Brabanders hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vanaf vandaag anderhalve week verkansie!
Waarom?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vanaf vandaag lekker anderhalve week verkansie!![]()
Scrubs is gewoon hilarischquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet het, onderbroekenlol, maar ik vind het erg grappig.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Carnavalsvakantie, hoe verzinnen die Brabanders het.
Wat pas pijnlijk is als mensen doen alsof ze je niet zienquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vinden jullie het ook altijd rot om een oud klasgenootje tegen te komen?
Gister was echt pijnlijk![]()
Ik wilde doen alsof ik em niet zag maar we stonden beiden bij dezelfde bushalte..en de bus zou pas over 30 minuten ofzo komen. Ik kon geen kant op![]()
Jij hebt wat met room he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had vroeger grote problemen met die slaap. Echt, alsof er rivieren van romige boter door je tedere rugje stromen.²
Ik zag iemand van de basisschool vorige week, hij herkende mij niet en ik had haastquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wilde doen alsof ik em niet zag maar we stonden beiden bij dezelfde bushalte..en de bus zou pas over 30 minuten ofzo komen. Ik kon geen kant op![]()
Nee, sommige mensen haat je zo erg dat je ze gewoon negeert. Ik iig wel. Ik ga niet nep beleefd doen tegen een of andere mongool waar ik een hekel aan hebquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat pas pijnlijk is als mensen doen alsof ze je niet zien. Waarom in godsnaam? Je kan toch ook gewoon hoi zeggen.
Ja, als je nooit met ze op hebt kunnen schieten, oké. Maar een oude vriend/vriendin/kennis of zo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen haat je zo erg dat je ze gewoon negeert. Ik iig wel. Ik ga niet nep beleefd doen tegen een of andere mongool waar ik een hekel aan heb![]()
Ik had trouwens geen hekel aan die knul van gisteren dus heb wel gewoon netjes gevraagd hoe het met 'em ging enzo. Kreeg ik weer shitverhalen JAK.
Een beetje small talk moet je wel kunnen tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen haat je zo erg dat je ze gewoon negeert. Ik iig wel. Ik ga niet nep beleefd doen tegen een of andere mongool waar ik een hekel aan heb![]()
Ik had trouwens geen hekel aan die knul van gisteren dus heb wel gewoon netjes gevraagd hoe het met 'em ging enzo. Kreeg ik weer shitverhalen JAK.
Au!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De humor van vroeger.
Cool story, Hansel.
Ik kwam een maandje terug de jongen tegen die destijds het kneusje van de klas was op de basisschool. Ik zeg dus netjes 'hoi', zegt ie niks terug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor de rest van deze week geen college meer en volgende week carnaval.
Oh dan groet ik natuurlijk welquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, als je nooit met ze op hebt kunnen schieten, oké. Maar een oude vriend/vriendin/kennis of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |