super. Ik had al wel een andere twitterapp geinstalleerd maar echefon vind ik toch wel het beste.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb al contact gehad met die lui, ze hebben een update ingediend die het crashprobleem oplost.
Bij mij werkt hij naar behoren.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Stansfield het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met echofon? Bij mij werkt die niet meer sinds gisteren.
Die staan altijd bij de beoordelingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja gozah, ik vraag toch hier om ervaringen?
Tweetie is de bestequote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
super. Ik had al wel een andere twitterapp geinstalleerd maar echefon vind ik toch wel het beste.
Ik vind het ook een erg leuk spel, ben pas bij de eerste wereld, maar ik kan er goed om lachenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
Angry birds is inderdaad geinig! Ben nu bij level 3 van wereld 5.
Er zit wel degelijk een systeem achter. Als het goed is kun je in de meeste levels drie sterren halen met maximaal 3 vogels ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Norrage het volgende:
Angry Birds erg leuk, maar stiekem slaat het nergens op. Soms heb je gewoon puur geluk nodig dat er net ergens een blokje op een beest valt
Maar het is zeker wel coolVerslavend vooral. Af en toe ff een leveltje doen. En er zijn echt veel levels!! Hoeveel werelden zijn er?
ohja zeker wel, maar dan moet je echt veels te veel spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een systeem achter. Als het goed is kun je in de meeste levels drie sterren halen met maximaal 3 vogels ofzo.
Het doel van gamesquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
ohja zeker wel, maar dan moet je echt veels te veel spelen
Dat is toch ook gewoon lopen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil Runkeeper Free ook gebruiken op de lopende band in de sportschool. Is dit mogelijk want ik kom er geen wijs uit.
Ik heb het maar even voor je opgezocht. Omdat je misschien nog niet weet hoe google werkt:quote:Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil Runkeeper Free ook gebruiken op de lopende band in de sportschool. Is dit mogelijk want ik kom er geen wijs uit.
RunKeeper is an application built for the iPhone 3G and 3GS that uses the built-in GPS to enable runners (and walkers, cyclists, hikers, etc.) to track their outdoor fitness activities including duration, distance, pace, speed, calories burned, and path traveled on a map.quote:
Mijn excuses dat ik soms alleen de mogelijkheid heb tot internet op m'n iPhone en een kortdurende pauze heb. Ik zal eens kijken naar dat google. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik heb het maar even voor je opgezocht. Omdat je misschien nog niet weet hoe google werkt:
http://runkeeper.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=3977&p=14687&hilit=Treadmill#p14687
Het is dus alleen te gebruiken door bijvoorbeeld 8 km te lopen op de band en dat vervolgens handmatig afstand en tijd in te voeren. Op deze manier kun je je stats toch bijhouden wanneer je niet buiten gaat lopen.
Veel plezier verder nog met het ontdekken van het internet.
Hoe zou die telefoon dat in godsnaam af moeten lezen als jij binnen op een loopbandje gaat staan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik soms alleen de mogelijkheid heb tot internet op m'n iPhone en een kortdurende pauze heb. Ik zal eens kijken naar dat google. Bedankt voor de tip!
Handmatig invoeren vind ik teveel werk. Is er geen alternatieve app die zoiets wel kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |